Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billig Hjemmeside??

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Phonepilot.dk:

Remydk:
Jeg har ikke sagt jeg benytter mig af et CMS. Men indlæget er vel ikke lavet for at diskutere "mine" produkter/ydelser Big Smile

Sikkert ikke men du kan da ikke pasta at dit noname system eller ikke system er bedre end navngivet andre uden at kunne dokumentere det.

Det er de vildledning af kunden ?

Kan ikke se det er vildledning. Sådan er det bare Big Smile

Tilmeldt 10. Jun 11
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 19:13

At du ikke vil sige navnet og at du stadig siger at dit naoname system er bedre er da vildledning

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 19:14

Phonepilot.dk:

At du ikke vil sige navnet og at du stadig siger at dit naoname system er bedre er da vildledning

Navnet på hvad?

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:50

Phonepilot.dk:

Jeg bliver nød til at forsvare Remydk lidt - jeg ser absolut ingen grund til hvorfor han skal forsvare sit postulat over for dig; det vigtigste er da blot at han kan dokumentere sin påstand over for sin kunde.

Og det 'navn' du rykker sådan efter kan du jo risikere er noget som siger dig absolut ingenting, netop fordi det er et system han selv har lavet - og havde du så forestillet dig at han lægger sin kildekode ud til fri skue for at du kan kontrollere om hans påstand er rigtig?

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)