Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adsense giver script fejl??

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 01:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har adsense på en del sider og har ofte sat det op. På www.plantedebat.dk havde jeg for 1 uge siden adsense (har jeg haft i langt over 1 år), og ville prøve nogle affiliate bannere i stedet for. Derfor erstattede jeg min adsense kode, med kode til affiliate kampagnerne. Jeg ønsker dog, at skifte tilbage til adsense igen.

Nu når jeg sætter koden ind, så vises der den sædvanlige besked med, at websiden blev ikke fundet. Når jeg skriver sædvanlige, så er det den der altid vises, de første 10 minutter når man sætter nye adsense reklamer på en side.

Desværre bliver den besked ved med at være der. Jeg læste mig frem til, at jeg skulle installere Google adsense preview tool. Dog får jeg denne mystiske fejl:

Som det ses, så er der et eller anden galt.. jeg fatter det ikke. Har prøvet at søge på google og fundet et par andre med samme problem, dog uden løsning.

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg fandt løsningen på problemet. Det er det forumsoftware jeg bruger som ikke virker godt med IE. Når man paster koden med IE i admindelen, så fjerner den bl.a. mellemrum.

Med Chrome så virker editoren fint og bevarer linjeskift mm.

Korte af det lange.. grunden var, at linjeskift var fjernet i adsense koden.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)