Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forslag til, og eventuel opsættelse, af WP tema.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære Amino'er.

Jeg har i længere tid leget med tanken om at smide et nyt design på min side premiership.dk.

Umiddelbart kan jeg godt selv finde ud af det grundlæggende med hensyn til temaopsætning i WP. Problemerne opstår først når temaet skal oversættes til dansk.

Da det er en dansk nyhedside, er det en nødvendighed at sproget gennemgående er dansk på siden.

Spørgsmålet i dette indlæg er således, om nogle af Jer har et forslag til et eventuelt design der kunne lægges på siden, eller har mulighed for at fremlægge et tilbud på et sådant tema?

Temaet skal overholde følgende kriterier:

- Temaet er dansk, eller skal kunne oversættes til dansk uden meget besvær.

- Teamet indeholder mulighed for indsættelse af mange billeder på forsiden - (Min erfaring er, at folk elsker billeder på nyhedssites.)

-  Temaet skal være simpelt at finde rundt i, men samtidig virke indbydende således at nye folk vil blive på siden.

Hvis nogle af Jer kære Amino'er enten har et forslag til et eventuelt tema, eller kvalifikationerne til at kode et sådant, modtages tilbud med kyshånd.

På forhånd tak, og god dag.

Fra Struer
Tilmeldt 15. Mar 11
Indlæg ialt: 340
Fra  Emplate ApS Hauthorn IT Skrevet kl. 17:22

Jeg har indkøbt child themes til Genesis Framework'et, og har rigtig gode erfaringer med dette. De medfølgende sprogfiler oversætter alt til dansk, så der skulle der ikke være problemer. Jeg benytter sig selv af et theme "out of the box" indtil jeg får tid til at lave et site fra bunden af, da jeg har en del kunder fra lokalområdet som skal have lavet deres først :-)

Hvis du vil høre mere om dem kan du maile til mig, de er helt bestemt anbefalelsesværdige.

Et link til deres demo her: http://www.studiopress.com/demo/landscape.html

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:03
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)