Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Foto/video ydelser tilbydes gratis - hvis du er hurtig!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 64
Fra  Det lille Risteri Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer

Jeg er så småt ved at starte et deltidsfirma som fotograf, og har i den forbindelse brug for et par prøveklude, så der er noget i portfolioen Smile

Jeg kan tilbyde stillbilleder og fullhd videomateriale, klippet og klistret efter preference. Man kan selvsagt bruge materialet til hvad end det skulle være fx. onlinevideo, præsentationsvideo, instruktionsvideo, reklamevideo, produktfotos, portrætter, arkitæktonisk mm.)

Jeg kan levere matarialet i de fleste formater bla. enkeltbilleder digitalt/print, slideshows, sammenklippet video, internet galleri/hjemmeside (Dette gøres dog ikke gratis.) 

Jeg er bosat i København, og da jeg tilbyder mig gratis vil jeg ikke have de store transport udgifter. Så jeg vil foretrække at du undlader at skive såfremt du bor meget mere en end times kørsel fra kbh. (Med mindre du er villig til at slippe en skillig for det.) Jeg gør arbejdet på mine vilkår, og i skal ikke forvente at få materialet tilbage dagen efter jeg har været hos jer. Det kan godt tage en uge eller to.  I må bruge materialet gratis i alle sammenhæng, bare i lige husker at skrive mit navn et sted.

Da jeg gør dette for at få en portfolio, har jeg ikke så meget referencemateriale, men jeg har et slideshow af nogle billeder jeg har taget i år, og en hyggevideo jeg har lavet af min nyeste hobby: kafferistning. Materialet er egentlig ikke lavet eller tiltænkt til det her formål, men det gir da (forhåbentlig)et lille indtryk af mig. Håber det vækker interesse alligevel.

Her er linksne (Husk at tænd for lyden og sæt Youtube til 1080p): 

" target="_blank">Billeder

&feature=related" title="Video">Video 

Skriv gerne en mail til Kennethpagh (A) Gmail .com hvis du har et projekt, eller til et kommende projekt, hvor du får brug for noget foto/video materiale, så vil jeg meget gerne tilbyde mig ganske gratis. Jeg regner med at jeg har brug for en 5-10 prøveklude, men er også villig til at tage imod betalt arbejde Smile.

Jeg vil holde tråden opdateret og skrive når jeg har modtaget nok henvendelse. Tak for jeres tid.

Mvh

Kenneth Pagh 

KP Pics

Fra København
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 64
Fra  Det lille Risteri Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen

Jeg har allerede fået en del henvendelser, jeg giver den et døgns tid eller halvanden, så udvælger jeg en 5-10 stykker. Jeg skal nok give alle svar der henvender sig.

Og tak for det forresten :)

Fra København
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 64
Fra  Det lille Risteri Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Mangler stadig et par stykker, du kan stadig nå det. Skriv!

Fra Kolding
Tilmeldt 9. Mar 06
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej..

Jeg kunne godt tænke mig at få lavet en eller flere korte/virale film til PeP-Hans www.facebook.com/pephans
Jeg kan sende ham over til dig med posten.

Mvh Henrik
Fra København
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 64
Fra  Det lille Risteri Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære Aminoer

Jeg har fået mange fine henvendelser, jeg siger tak!

Hvis der er nogen der kan bruge en fotograf på et andet tidspunkt, skal i være velkomne til at skrive!

MVh

Kenneth Pagh

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

JEg vil gerne give mine varmeste anbefalinger til Kenneth. Kenneth har lavet denne super gode video af vores elløbehjul RoadRacer e800:

Herudover har han også taget en masse fede still-billeder som snart kan ses på vores hjemmeside :)

Med venlig hilsen

Morten

 

 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)