Er her nogen der har en varevogn med lift, der har lyst til at byde ind på at køre fra Odense til Kbh Sydhavn med en palle eller to, ca. 2 til 3 gange om måneden?
Hvad er prisen på det, hvis vi er rimelige fleksible med dag og tid?
Stilles der særskilte krav til forsendelsen mht. transporttid, forsigtig behandling o. lign?
Hvis ikke vil jeg vove den påstand at Danske Fragtmænds København-Odense rute kan gøre det til en fordelagtig pris. Hvis du har dårlige erfaringer med DF kan Liller Trans eller Peter Danielsen Transport bruges. De har begge biler i København hver dag - sikkert osse i området omkring Sydhavnen. Så de kan sikkert osse gøre det til en fordelagtig pris. Især eftersom de begge bor i- eller omkring Odense.
Skal det går hurtigt, kan jeg se at der er op til flere kurerfirmaer der tilbyder liniebiler mellem landsdelene. Min erfaring er dog, at nogle af de mindre kurervirksomheder har rod med deres forsikringer - så det betaler sig at være lidt kritisk. Desuden skal man altid huske, at kurertransporter er noget dyrere end stykgodsforsendelser.
kontakt mig på info@nielsenfreightconsulting.com alternativt se på www.nielsenfreightconsulting.com
Min virksomhed tilbyder iværksættere, små og mellemstore virksomheder Transport Management, Transportoptimering og transport rådgivning.
Med NIELSEN Transport Management overtager vi hele administrationen af transport/forsendelser for virksomheden- import / export / distribution / Kurer / Fly / Bilfragt / Søfragt / Fortoldning dermed den enkelte virksomhed kan have fokus på sin kerneforretning. Og nej vi er ikke dyre. Med 25 års erfaring fra transport branchen i både Danmark og udlandet har vi en solidt og professionelt netværk lokalt og globalt.