Ved godt det er Off Topic men er meget imponeret over din twilight side og synes det er fedt du går over til også at være forhandler.
Men nu lige til Topic: Kontakt dem der sælger disse ting og tilbyd dem et mersalg.
Hilsen
Emil
Hej Emil.
Mange tak
Jeg får for lidt i kommision i forhold til de salg jeg laver. Derfor kunne det være rigtig fedt hvis det kunne lade sig gøre selv at sælge tingene.
Men er du ude i, at jeg skal kontakte Saxo eller skal jeg kontakte dem som leverer til Saxo? For jeg er nemlig lidt i tvivl om hvem der leverer til dem.
Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.
Altså enten kan du spørge Saxo hvem der lever til dem eller kan du jo få Saxo til at dropshippe for dig. Det giver dem et mersalg også kan du jo få 20% rabat når du handler hos dem, fordi du vil komme til at handle så meget hos dem som du gør.
Håber det var svar nok.
Hilsen
Emil
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
Saxo ser jo helst at jeg fortsætter med at være affiliate hos dem som jer er nu. De tilbyder mig kun 6 % i kommission og det er ingenting på de dage jeg sælger for 1000 kr.
Så jeg tvivler meget på at de vil tilbyde my dropshipping Men det kan være at der er nogen her på Amino som har erfaringer med det?
Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.