Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen der har erfaring med ADSERVICEMEDIA?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Mar 10
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Er der nogen der har erfaring med Adservice mediea. Jeg oplever nogle problemer med det.

Smid mig en besked hvis i har.

Tak

Læs mere om Kovacevic & Reinholdt

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil,

Har ikke erfaring med dem. Har dog været i dialog med dem. Vil sige de ikke er så hurtige til at svare med mindre de er virkelige interesserede. Tror nok de mest går efter seriøse affiliates. Det kræver et CVR nummer for at få udbetalt.

Mindste udbetalingen er også rimelig høj. 1000 kr.

PS: Hvis du er interessent i affiliate marketing kan du følge mit website statistik her

Med venlig hilsen,

Àsgeir Gunnarsson

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har kun gode erfaringer med Adservice, både med svartider og udbetaling, så jeg kan ikke "hjælpe". Men det kunne da være sjovt at høre hvad du oplever, da det jo kan være at der er problemer vi ikke selv er opmærksomme på :o)

TILFØJELSE: Er det et scam du har i din signatur, eller hvad er det du vil have vi skal betale 49 kr. for?

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 3. Aug 09
Indlæg ialt: 511
Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har også rigtig god erfaring med Adservice. Deres tracking er super god og deres betaling er altid til tiden. derudover er de altid på forkant med tingene og prøver altid at udvikle deres system så man som kunde får en masse gode muligheder. 

Tilmeldt 10. Mar 10
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Àsgeir Gunnarsson:

Hej Emil,

Har ikke erfaring med dem. Har dog været i dialog med dem. Vil sige de ikke er så hurtige til at svare med mindre de er virkelige interesserede. Tror nok de mest går efter seriøse affiliates. Det kræver et CVR nummer for at få udbetalt.

Mindste udbetalingen er også rimelig høj. 1000 kr.

PS: Hvis du er interessent i affiliate marketing kan du følge mit website statistik her

Med venlig hilsen,

Àsgeir Gunnarsson

Hej Asgeir

Sjov lille website du har der.. 

Jeg har cvr nr. men det er mere deres tracking system jeg var interesseret i.

Men tak for svaret :)

Læs mere om Kovacevic & Reinholdt

Tilmeldt 10. Mar 10
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke hvad det er. det er ikke noget jeg har tilføjet. prøver lige at se om jeg kan slette det.

Jeg har også gode erfaringer med dem nu, men jeg forstår dog ikke hvorfor mange af deres campaigns ikke tillader deep-link, når man gerne må deeplinke på tradedoubler..

Læs mere om Kovacevic & Reinholdt

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)