Alle erfaringer viser, at en computerleverandør bør vide mere om dine forventninger til prisniveau, kvalitet, garantiforhold, pladsforbrug m.m for at kunne ramme nogenlunde spot on i forhold til dine ønsker.
Ellers er risikoen for, at en tilbudsgiver skyder forbi dine forventninger alt for stor.
Du skrev:
- Hurtig PC (Praktisk talt alle fabriksnye computere er meget hurtige i forhold til bare 2 - 3 år gamle computere.)
- Godt grafikkort (Godt til hvad? Autocad, Photoshop eller gaming?)
- Low Noise (Det er de fleste fabrikssamlede computere i dag)
- Office business pakken 2010 (Microsoft Office 2010 Home & Business er inkl. Outlook. Skal det være inkl Outlook Contact Manager?)
- Windows 7 (Skal det være Windows 7 Home Premium, eller skal den kunne meldes ind i et domæne / Active Directory?)
Held og lykke med dit forestående køb eller leasing af computer. 
Dbh. John
Lenovo Business Partner
Hvis jeg lige skal komme mig over min irritation over at blive anbefalet at gå i Bilka, fordi der er en person der mener jeg er i deres målgruppe, så siger min erfaring mig - når det kommer til en snak tilbud - at sælgeren som regel ligger sin pris i den højere ende af det givne budget. Og det gider jeg simpelthen ikke. Af samme grund insisterer jeg på, at sælgeren kommer med et bud på pris, og så skal jeg nok selv sige fra eller til.
Og havde du nu spurgt de spørgsmål du spørger nu, som det første, ville jeg naturligvis have uddybet dem, inden du havde ønsket mig held og lykke.
Anyway, som svar på dine spørgsmål, hvis ikke den her tråd allerede er død og begravet:
- Hurtig PC til opstart af programmer/internet (netværkskort)/brugen af dem/det (ved godt det også gør sig gældende med en hurtig hastighed). Kort sagt en PC der giver en følelse af frihed og tidsbesparelser, når det kommer til daglig brug, til tider med "lidt" tunge programmer.
- Godt grafikkort til Adobe programmer og diverse websites programmer/grafik programmer.
- Low noise som i mit kontor er lille og desto mere støj, desto nemmere er det at lægge mærke til det kontra større kontorer hvor lyden forsvinder nemmere.
- Office Business enten Home & Business eller Professionel uden nogen anden tilføjelse.
- Windows 7 home Premium.
Og jo, pengene er små, da jeg er nystartet, så måske skal jeg gå i Bilka når de har søndagsåben? Måske man i det mindste får en bedre dialog derude...