Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemme er godt, ude bedst... Tænk internationalt!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Vi har i mange år fokuseret på import af varer med salg til danske kunder for øje, og det er også fint nok, men hvorfor fokusere på så begrænset et marked?

Derfor har vi nu sat 2 nye projekter i søen, det første projekt er næsten klar til lancering, det andet er lige blevet født - men kendetegnet ved begge projekter er at vi satser internationalt. Hvorfor nøjes med Danmark, når hele verden ligger for ens fødder.

Ja, det har taget mig rigtig lang tid og komme frem til dette, når jeg ser tilbage forstår jeg ikke at jeg ikke har tænkt disse tanker noget før, men nu er vi der - fokus er blevet ændret, uden dog at vi nedprioriterer vores nuværende marked/forretning - vi må bare til at løbe lidt hurtigere, og ikke mindst turde satse.

Ville blot lige melde deet her ud, på en dejlig fredag hvor man føler sig ovenpå og top motiveret.

Jeg kommer helt sikkert til at skulle bruge et par hjemmesider - de skal ikke være vildt avanceret, men se prof. ud og så skal vi både have dansk, svensk, norsk, tysk og engelsk sprog på siderne fra start af - men det kommer jeg lige tilbage til ved en anden lejlighed...

Håber i alle får en dejlig weekend og god Pinse.

Bendtsen 

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Så blev overskriften lige rettet - det gik vist lidt hurtigt på tasterne :)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)