Hej aminoer :) Kender I til en kompetent tekstiltrykker beliggende i enten Randers eller omegn? Vedkommende skal kunne trykke logoer mv. udfra leverede film |
film .. og/eller filer naturligvis :)
Hej aminoer :) Kender I til en kompetent tekstiltrykker beliggende i enten Randers eller omegn? Vedkommende skal kunne trykke logoer mv. udfra leverede film |
film .. og/eller filer naturligvis :) |
Hej Simon! Har du prøvet en søgning via google, nu om dags er sådanne service online. :-) Det kunne jeg i hvert fald forestille mig. Men ellers har jeg anført en nedenfor, han burde kunne klare opgaven. DBH Mathias Vinther |
Jo, jeg kan finde masser via søgemaskinerne - men hvis nu nogen kendte en, de decideret kunne anbefale, så er det langt mere værd :) Tak for henvisningen! Er det et firma du selv har brugt? :) |
Hvad skal der trykkes på? Hvis det er på stofbaner a.la etiketter (kan naturligvis leveres udklippede osv) så er Nilorn Denmark oplagt til opgaven (du finder dem let på d.g.s. fabrik i Holstebro) Hvis der er på t-shirts o.l. er det ikke noget for dem, men alt - op til noget med 100 mm bredde klarer de let. De klarer også væsentligt større, men så bliver det silketryk som er ganske dyrt De kan sagtens håndtere film og filer vh |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com
Hej Simon ! Prøv at sende mig en mail og jeg kan henvise dig til nogle af vores kunder i Randers og omegn der helt klart løfte dine opgaver... Du kan sende mail eller ringe til mig på tlf. 87119161 eller salg@dansupplies.dk Mvh. Michael Carøe |