Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er min pressemeddelelse god nok

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Jun 11
Indlæg ialt: 41
Fra  Effektiv Slankekur Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er ved at forfatte en kort pressemeddelelse til alle som vil høre om mit projekt. Det er første gang jeg skriver noget af denne type, så jeg er lidt blank på det. Jeg har forsøgt at holde det kort og præcist - men måske er den for farvet af at jeg synes det er verdens bedste ide :-)

http://www.itilbud.dk/itilbud_tilbudsavis_10062011.pdf

Hvad synes i, er det for subjektivt, for kort, fejlskude, eller sidder den lige i øjet?

P.S. Hvor skal jeg poste den efterfølgende, nogle erfaringer?

God og effektiv slankekur. Tab dig hurtigt 5 kg, god og billig slankemad

Tilmeldt 10. Mar 10
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige højremargen er en god start :)

Læs mere om Kovacevic & Reinholdt

Fra København
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 171
Fra  LichtenbergPress Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej. 

Arbejd mere med indledningen. Du skriver i første (og den vigtigste sætning) hvad der ikke er nyt - fortæl hvad der er nyt. 

Hele indledningen handler om ulemperne ved de gamle tilbudsaviser, drop det. Fokuser på fordelene ved dit produkt. 

Ryd ud i gentagelser, eksempelvis det at man slipper for at bladre. 

Jeg vil også foreslå dig at gøre de unikke fordele helt knivskarpe. Tilbudsaviser på nettet fandtes også for ti år siden, tænker jeg og jeg tror mange andre journalister umiddelbart vil tænke sådan. Hvis itilbud faktisk adskiller sig markant fra noget vi har set før, så op i overskriften med det, og kør den vinkel konsekvent ned gennem teksten. Det handler om præsentere noget der for alvor er nyt - ellers ryger pressemeddelelsen i skraldespanden. 

Jeg vil også foreslå kortere sætninger og mellemrubrikker. 

Du er meget velkommen til at se nogle af de pressemeddelelser, jeg har skrevet, der ligger flere hundrede af dem på www.ytr.dk 

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror ikke personligt, du kommer i medierne med denne pressemeddelse. Den er ret tør og uden "vitalitet". Du er nødt til at gøre den mere personlig og medrivende. Du skal skrive pressemeddelelsen som en avisartikel (med afsnit og overskrifter). Gør den interessant lige fra første sætning og skriv, så læseren får lyst til at blive ved med at læse videre.

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)