Sikkert lager og hosting i bunker
Tilmeldt 7. Jun 11
Idé mageren
Skrevet
10-06-2011 kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Nåå ja nogle projektore i loftet der viser en strand på Bahamas, så glemmer man at man sidder i en 1½ meter tyk beton kasse
Svar
Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Anders Eiler
Skrevet
10-06-2011 kl. 12:03
Svar
Lave småkontorer og udleje dem til
iværksættere :) Store skærme op som vinduer så det ser ud som om man sidder og kan se vand, skov osv. udenfor.
Må man det ifølge arbejdstilsynet? Har de ikke alle mulige regler med, at der skal være en vis mængde "ægte" lys osv.?
Svar
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Må man det ifølge arbejdstilsynet? Har de ikke alle mulige regler med, at der skal være en vis mængde "ægte" lys osv.?
Aner det ikke... det var en bold jeg smed op :)
Men jeg kan sige så meget at en brand i en bunker vil være ulidelig at slukke. Har selv under en øvelse været inde og skulle slukke en bunker der stod i lys luge.... Det var svært med én dør.
Svar
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Tilmeldt 26. May 09
PJEDSTED
Skrevet
10-06-2011 kl. 12:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Svar
Er bunkeren til salg ? - Jeg har altid godt kunnet tænke mig at eje en bunker.
Svar
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Ha ... det kunne fandme være god værkstedshumor at få en påtale fra arbejdstilsynet om at man havde for lidt vinduer i sin atomsikrede bunker :p
Svar
Tilmeldt 7. Jun 11
Idé mageren
Skrevet
10-06-2011 kl. 12:52
Svar
Bunkeren er ikke til salg
Svar
Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Hej
Kom du nogensinde videre med dine bunkere? Og hvad koster de egentlig at leje?
Svar
Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Kristian
Fra
. .
Skrevet
31-08-2011 kl. 18:52
Svar
Svar
Tilmeldt 7. Nov 12
Sgr.Bunker
Skrevet
07-11-2012 kl. 20:32
Svar
Hej Peter.
Har du kendskab til evt. bunker i trekantområdet? Er selv meget interesseret i at leje en sådan.
Mvh
Sgr.Bunker
Svar