Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Din mening om website og produkt?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Holstebro
Tilmeldt 8. May 10
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 07:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Som ny eksport konsulent er jeg ved at lave et nyt website - det gamle var lidt for rodet: www.bricksite.com/10plus10

Hvad synes du om design? budskab? etc.. jeg ved godt at det SEO mæssigt er noget rod - det får jeg kigget på i næste uge...

2) Hvad mener du om mit '10+10 Messe' produkt? Har du selv erfaring med international messedeltagelse og opfølgning? 

TAK for lidt konstruktivt kritik inden den går i luften her i weekenden :)

Michael

Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 133
Fra  Korn Solutions v/Matias Korn Skrevet kl. 08:10

på trods af at det er et bricksite, så ser det ganske fornuftigt ud, pænt lille site, vil dog stærkt anbefalde dig, at få købt et domæne.

Fra Holstebro
Tilmeldt 8. May 10
Skrevet kl. 08:34

Domænet er købt - et One site der ligger her som endte med at se alt for rodet ud: www.10plus10.dk 

Jeg vil blot sikre mig lidt input før det nye site tager over her i weekenden :)

Fra Holstebro
Tilmeldt 8. May 10
Skrevet kl. 08:37

Matias,

Apropos domæner - når jeg går ind på dit site så ender jeg på Surftowns forside, er det korrekt? Og når jeg forsøger din blog kommer der en ny oprettet blog uden indhold ... bare til info!

Tak for feedback!

Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 133
Fra  Korn Solutions v/Matias Korn Skrevet kl. 10:19

Det er jeg fuldstændig klar over og det måske lidt dumt og lave et signatur af et site, som jeg er igang med at lave.

Og jeg er helt klart tilhænger af "bricksitet" af de to, det er meget rodet, det som jeg går udfra er lavet igennem one.com's "site builder" funktion.

Du kan flytte dit domæne til gratisdns.dk, som er gratis dns styring kvit og frit. Koster heller ikke noget at flytte, det eneste du skal, er at logge ind med dit dk hostmasters informationer og tilføje gratisdns.dk navneservere, som du kan få oplyst på deres site, vel og mærket, efter du har tilføjet domænet i deres kontrol panel.

https://web.gratisdns.dk/?q=node/183 - her har du et link til en beskrivelse af hvordan du gør det, fordi når så du har tilføjet dit domæne til gratisdns, så kan du lave en "A record", hvor du tilføjet linket til dit bricksite til "10plus10l.dk".

For du kan ikke lave en a record til et site som er hostet et andet sted end hos one.com, så længe de administrere dit domæne.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:32

kommer det over på dit eget domæne og hvordan vil du flytte deres indhold over på eget domæne et suddomæne er mindste 100 gange at søgeord optimere end et eget domæne

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Holstebro
Tilmeldt 8. May 10
Skrevet kl. 12:43

Ikke forstået?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:02

får du dit eget domæne eller vil det altid være suddomæne?

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Holstebro
Tilmeldt 8. May 10
Skrevet kl. 13:26

Jeg har www.10plus10.dk .... men flytter det til mit nye site i weekenden

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 17:10

Feedback på www.10plus10.dk

Syntes det er en gennerelt pænt site. Syntes dog det virker som et "ældre" site rent design mæssigt - tror det er måden det er sat op og så det der random billede til venstre ( find da et andet der passer til dig og din side! - for er vel ikke dig og din kollega der er på vel?;) )

Derudover ville jeg gøre mere ud af dit logo - det er trods alt det folk vil huske dig på.

Og så er dit billede under Michael Jensen meget sløret, hvilket i min optik virker mere uprofessionelt og 90´er agtig.

Held og lykke med eksporten her fra!

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)