den forrig ejer gjorde en fejl skrev dårligt om et andet firma på et andet domæne strip-show.dk , han ejet stripshow.dk derved selv alm navne skal man tænke om hvad man skriver på . Jeg har selv vundet domænet www.strip-danmark.dk grundet de drev et strip firmaer dette er også et alm. navn, dog lige vel domæne du køber må du ikke krænke en anden person på andet domæne især slås hårdt ned fra dk-hostmaster.dk vis du er et konkurrent firma. Hvad bestemmer det er dårligt det er ejer af firmaet dog i sidste ende klage nævnet der træffer den endelig afgørelse . Derved tænk dig grundigt om hvad du skriver derfor har amino.dk også strege regler for der kan også komme retssager vis krænker en på en anden måde i alt brug din energi på lave dit eget brand og skriv positivt om det og vis du synes den anden er dårligere så lad den frie konkurrence gøre sit indtog og gøre sin indvirkning. Dog er set google også er gået ind og udlukket sider vis de til de skriver noget på siden om en konkurrent Domæne køb og hvad der skrives på siden , skal der tænkes om begge ting kan gøre du taber retten til domænet |
Hvis jeg var dig, ville jeg prøve noget i stil af; "Gør som alle andre - prøv de nye Superstar sko fra Nike i dag!"
Eller; "Bliv en ægte Superstar, med Superstar sko fra Nike!"
Altså hvor du ikke nævner bestemte personer. - Jeg er dog ærlig talt i tvivl om du gerne må bruge Nike som en del af din reklame. Men jeg tror alligevel at du godt må, da det jo er dig der sælger dem.. hm :)