Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må man hedde det - domæne

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

den forrig ejer gjorde en fejl skrev dårligt om et andet firma på et andet domæne strip-show.dk , han ejet stripshow.dk derved selv alm navne skal man tænke om hvad man skriver på .

Jeg har selv vundet domænet www.strip-danmark.dk grundet de drev et strip firmaer dette er også et alm. navn, dog lige vel domæne du køber må du ikke krænke en anden person på andet domæne især slås hårdt ned fra dk-hostmaster.dk vis du er et konkurrent firma.

Hvad bestemmer det er dårligt det er ejer af firmaet dog i sidste ende klage nævnet der træffer den endelig afgørelse . Derved tænk dig grundigt om hvad du skriver derfor har amino.dk også strege regler for der kan også komme retssager vis krænker en på en anden måde

i alt brug din energi på lave dit eget brand og skriv positivt om det og vis du synes den anden er dårligere så lad den frie konkurrence gøre sit indtog og gøre sin indvirkning.

Dog er set google også er gået ind og udlukket sider vis de til de skriver noget på siden om en konkurrent

Domæne køb og hvad der skrives på siden , skal der tænkes om begge ting kan gøre du taber retten til domænet

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 569
Skrevet kl. 12:57

Hvis jeg var dig, ville jeg prøve noget i stil af; "Gør som alle andre - prøv de nye Superstar sko fra Nike i dag!"

Eller; "Bliv en ægte Superstar, med Superstar sko fra Nike!"

Altså hvor du ikke nævner bestemte personer. - Jeg er dog ærlig talt i tvivl om du gerne må bruge Nike som en del af din reklame. Men jeg tror alligevel at du godt må, da det jo er dig der sælger dem.. hm :)

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Dec 10
Skrevet kl. 13:01

Mikael christiansen:

den forrig ejer gjorde en fejl skrev dårligt om et andet firma på et andet domæne strip-show.dk , han ejet stripshow.dk derved selv alm navne skal man tænke om hvad man skriver på .

Jeg har selv vundet domænet www.strip-danmark.dk grundet de drev et strip firmaer dette er også et alm. navn, dog lige vel domæne du køber må du ikke krænke en anden person på andet domæne især slås hårdt ned fra dk-hostmaster.dk vis du er et konkurrent firma.

Hvad bestemmer det er dårligt det er ejer af firmaet dog i sidste ende klage nævnet der træffer den endelig afgørelse . Derved tænk dig grundigt om hvad du skriver derfor har amino.dk også strege regler for der kan også komme retssager vis krænker en på en anden måde

i alt brug din energi på lave dit eget brand og skriv positivt om det og vis du synes den anden er dårligere så lad den frie konkurrence gøre sit indtog og gøre sin indvirkning.

Dog er set google også er gået ind og udlukket sider vis de til de skriver noget på siden om en konkurrent

Domæne køb og hvad der skrives på siden , skal der tænkes om begge ting kan gøre du taber retten til domænet

Han skriver jo ikke at han har tænkt sig at skrive dårligt om det? Blot om man må, hedde det?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:06

Casper Poulsen:

Mikael christiansen:

Han skriver jo ikke at han har tænkt sig at skrive dårligt om det? Blot om man må, hedde det?

alt i verden er en balance gang , hvad de vurdere at hans tekster ned vurdere deres produkter i alt jo mere vare mærke skal der tænkes mere hvad man skriver, det er ej mig eller dig der vurdere hvad er godt eller dårligt det er firmaet der vurdere dette

selvfølgelige jo tættere på det andet domæne navn jo mere skal man tænke hvad der skrives på siden , det er altid en vurdering sag

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Vejle
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 155
Fra  Madeby Marketing I/S Skrevet kl. 19:21

Okay, men hvis jeg ikke har købt skoene direkte igennem Nike - tror du så godt stadig jeg må?

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 19:28

Alexander Godsk Østergaard:

Okay, men hvis jeg ikke har købt skoene direkte igennem Nike - tror du så godt stadig jeg må?

Så længe der er beskyttelse på produktet eller firmanavnet så må du ikke. om du så købte 1 million par sko. Det kræver tilladelse fra firmaet :)

Fra Glostrup
Tilmeldt 18. Apr 11
Indlæg ialt: 269
Skrevet kl. 23:37

Nu må du ikke hænge mig på det jeg siger.

Du må ikke profilere på et varemærke, så jeg-sælger-nike-sko.dk  holder ikke i byretten, da du nu udnytter nike's store brand mærke..  superstar-nike.dk  nike-superstar.dk holder ikke.

Så glem det din copycat Big Smile

Du vil importere nike sko via udlandet og sælge dem til en lavere pris end forretningerne her hjemme og det vil ødelægge nike's forretning her i landet og det vil de meget gerne undgå, så hvis du giver dem den mindste mulighed så VIL de kører på dig...

Og skulle du alligevel have ret i noget hvis de skulle åbne en sag imod dig, så er du oppe imod NIKE. De vil anke hele vejen til højesteret så du bliver drænet for energi..

mærkevare-sko.dk eller noget vil nok passe dig bedre og så har du måske i fremtiden mulighed for at udvide med andre mærker...

Fra Vejle
Tilmeldt 20. May 09
Fra  Madeby Marketing I/S Skrevet kl. 23:44

min webshop:

Nu må du ikke hænge mig på det jeg siger.

Du må ikke profilere på et varemærke, så jeg-sælger-nike-sko.dk  holder ikke i byretten, da du nu udnytter nike's store brand mærke..  superstar-nike.dk  nike-superstar.dk holder ikke.

Så glem det din copycat Big Smile

Du vil importere nike sko via udlandet og sælge dem til en lavere pris end forretningerne her hjemme og det vil ødelægge nike's forretning her i landet og det vil de meget gerne undgå, så hvis du giver dem den mindste mulighed så VIL de kører på dig...

Og skulle du alligevel have ret i noget hvis de skulle åbne en sag imod dig, så er du oppe imod NIKE. De vil anke hele vejen til højesteret så du bliver drænet for energi..

mærkevare-sko.dk eller noget vil nok passe dig bedre og så har du måske i fremtiden mulighed for at udvide med andre mærker...

Tak for svaret. Jeg er helt enig.

Fra Vejle
Tilmeldt 20. May 09
Fra  Madeby Marketing I/S Skrevet kl. 23:46

Men når det så er sagt. Så må jeg vil skrive alt det jeg vil om mine nike sko på min side ik'?

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Dec 10
Skrevet kl. 00:49

Alexander Godsk Østergaard:

Men når det så er sagt. Så må jeg vil skrive alt det jeg vil om mine nike sko på min side ik'?

Du må godt komme med din egen anmeldelse af et produktet. Men jeg mener ikke at du må skrive negativt om produktet, i dets produktbeskrivelse på webshoppen

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)