Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Annoncering - Banner - Google AdWords - HVAD VIRKER ?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Aug 06
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har længe kigget efter hvad for en annonce format, jeg vil benytte mig af hvor omk. er ik for stor og omsætning er ok. Det produkt jeg ønsker at sælge gennem det salgs kanal er webshop og cms. Priser – opstart kr.199 pr mnd kr. 179  - kr. 279 – kr. 379

Banner: 
Jeg har talt med tradedoubler. Deres model koster mig 35000 i opstart, og 3900 pr mnd. Ud over det talte vi om 1000 pr salg.

Jeg har også talt med advertising.com, de vil køre en test periode på 10000 klik af 4 kr = 40000 som giver dem en estimat af hvad konvertering er fra klik til salg. Efter det kan vi fastslå hvad det skal koste pr salg.

Google AdWords
Det er svært at komme op i top under 20000 pr mnd. Konverteringerne er ik ret go, da der er en del konkurrenter på markedspladsen

Søgeordsoptimering:
Der er en del der bruge den har mulighed i dag, en go en der virker vil koste ca. 25000 om året. Men er det vejen ?

Lokale Avis Annoncer:

Jeg er bange for det imunificeret, så budskebat kommer ikke så godt ud, og en lille anden ting, det er dyrt at købe en halv side, og det er der vi skal når man skal have mængte.

Jeg snakker ikke om 2 ny kunder om ugen, jeg snakker om 20 ny kunder om ugen.

Er der nogen der har nogle gode erfaringer med salgs kanaler som giver en god flow af kunder. Jeg er indstillet på det koster penge.

Fra Gjøl
Tilmeldt 29. Jan 07
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Robert

AdWords virker, men jeg ville nok starte med et mindre budget, for at finde ud af, om konverteringen er god nok (skyder jeg nu mig selv i foden?). Din webside er pæn, men du mangler referencer. Tydelige referencer, helst med billeder af de pågældende hjemmesider eller webbutikker. Ud fra din amino-post og ud fra hjemmesiden, vil jeg også vurdere, at det vil være en fordel for dig at samarbejde med en tekstforfatter - når der er stavefejl på hjemmesiden, skræmmer du mange væk.

Jeg forstår godt, at du gerne vil have mange kunder hurtigt, men du er efter min mening bedre tjent med en lidt langsommere opstart, så du kan få tid til at forbedre konceptet og evt. ansætte i det omfang, du har brug for det.

Kristian

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)