Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konstruktiv kritik af Tshirtguy.dk

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Bo Thomsen:
Hvad går du så efter? Hvad skal få mig til at handle i din butik, når nu prisen er den samme som i butikkerne, og jeg i butikkerne kan mærke kvaliteten og få den korrekte størrelse i første hug?

Nu er prisen blot en af de parameter man kan slå på. Målet er at have et stort og bredt udvalg indenfor mode T-shirts, men nu skal man starte et sted. Derudover er der flere der handler online pga. det netop er nemmere.

All the best

Kasper Andreassen

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Jul 08
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 16:36

Kasper-A:

Lars Bo Thomsen:
Hvad går du så efter? Hvad skal få mig til at handle i din butik, når nu prisen er den samme som i butikkerne, og jeg i butikkerne kan mærke kvaliteten og få den korrekte størrelse i første hug?

Nu er prisen blot en af de parameter man kan slå på. Målet er at have et stort og bredt udvalg indenfor mode T-shirts, men nu skal man starte et sted. Derudover er der flere der handler online pga. det netop er nemmere.

All the best

Kasper Andreassen

Jeg opgiver, pointen slog vidst ikke helt igennem... ;)

Fremhæv det du skriver, på din produktside:

• Nemt at handle
  • God kvalitet
  • Bredt udvalg af T-shirts
Evt. også:
  • Nem returnering ved forkert størrelse
  • Rabat ved køb af flere
Og så fandt jeg lige en fejl i checkouten, du skal lige have oversat:

I accept the Terms and Conditions

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 16:39

Jeg synes sgu, at det er en flot side. Især taget i betragtning af, at dette er din første webshop. Den er langt flottere end noget, jeg ville kunne præstere! :-)

Af ting, jeg mener kunne forbedres:

• Tjek de store amerikanske t-shirt sider. (Det ved jeg godt, at du har gjort) - Min pointe er, at de har 'rigtige' modeller. Du har de der dukker. Mannequins, eller hvad de hedder. Rigtige modeller sælger bedre og ser umiddelbart en del bedre ud. At dømme ud fra dit profilbillede, kan du spare udgiften til en model og trække i t-shirtsne selv, get going!
  • Den venstre kolonne, der bruges til FB + PostDK's logo MÅ simpelthen kunne bruges bedre! Hvad med 'Dagens t-shirt tilbud' el. lignende?
  • Selve visningen af dine t-shirts er hammer professionel. Men er min skærm dårlig, eller er billederne i ganske lav opløsning? 
Good going. Potentialet må være enormt, hvis det her er dit første forsøg! :)
Tilmeldt 11. Nov 08
Indlæg ialt: 270
Skrevet kl. 16:40

Det er en rigtig pæn side, så fint arbejde der.

Jeg synes helt sikkert du skal have din Køb efter eksponering helt ud på forsiden, ingen grund til at gemme den væk på undersiden.

/Arco

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:44

Lars Bo Thomsen:

Mener blot ikke at prisen altid behøver at være afgørende. Kan f.eks. se at Sims 3 på Gamegeeks.dk kan fås billigere i 4 andre webshops, men er vel også ligegyldigt hvis i ikke går efter at være billigt, ikke?

Lars Bo Thomsen:

Fremhæv det du skriver, på din produktside:

• Nemt at handle
  • God kvalitet
  • Bredt udvalg af T-shirts
Evt. også:
  • Nem returnering ved forkert størrelse
  • Rabat ved køb af flere
Og så fandt jeg lige en fejl i checkouten, du skal lige have oversat:

Se det var netop den slags jeg ledte efter! Tak for rådene :-). Tror fejlen ved oversættelsen er sket da jeg opdaterede den extension i går, kigger lige på det - tak!

All the best

Kasper Andreassen

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Jul 08
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 16:48

Kasper-A:

Lars Bo Thomsen:

Mener blot ikke at prisen altid behøver at være afgørende. Kan f.eks. se at Sims 3 på Gamegeeks.dk kan fås billigere i 4 andre webshops, men er vel også ligegyldigt hvis i ikke går efter at være billigt, ikke?

Pointen var at nu hvor prisen ikke var salgspunktet, så skulle du fremhæve de andre ting :-) (Derfor jeg bragte H&M T-shirten ind i billedet)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Halfdan Timm:
Jeg synes sgu, at det er en flot side. Især taget i betragtning af, at dette er din første webshop. Den er langt flottere end noget, jeg ville kunne præstere! :-)

Mange tak for de flotte ord! :-)

Halfdan Timm:
Tjek de store amerikanske t-shirt sider. (Det ved jeg godt, at du har gjort) - Min pointe er, at de har 'rigtige' modeller. Du har de der dukker. Mannequins, eller hvad de hedder. Rigtige modeller sælger bedre og ser umiddelbart en del bedre ud. At dømme ud fra dit profilbillede, kan du spare udgiften til en model og trække i t-shirtsne selv, get going!

Har egentlig valgt mannequinen fordi det er lettere at fotografere selv så og synes også Smartguy.dk gør det godt ved det. Men ja, kunne helt sikkert være aktuelt ude i fremtiden! Mht. mig selv som model, så tak for komplementet, men der er sgu lige kommet et par kilo eller 5 på kroppen siden dengang ;-) Embarrassed

Halfdan Timm:
Den venstre kolonne, der bruges til FB + PostDK's logo MÅ simpelthen kunne bruges bedre! Hvad med 'Dagens t-shirt tilbud' el. lignende?

Hmm, kunne være værd at overveje. Bruger PostDK's logo for at "låne" lidt troværdighed og FB-knappen for at forsøge at få fans derover (Synes like-box ser for rodet ud til min side).

Halfdan Timm:
Selve visningen af dine t-shirts er hammer professionel. Men er min skærm dårlig, eller er billederne i ganske lav opløsning? 

Mange tak :-). Billederne er taget med et almindeligt kamera og min kæreste der har stået på tær med en daglyslampe, så kvaliteten er ikke optimal. Men er i gang med at få dem fritlagt og skulle gerne have dem online indenfor 1 uge.

Mange tak for de gode råd og de pæne ord!

All the best

Kasper Andreassen

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 589
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 16:52

Den venstre sidebar er dælendulme tom! Jeg ville i hvert fald få smidt et eller andet på der.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:53

Arco Iris:

Det er en rigtig pæn side, så fint arbejde der.

Jeg synes helt sikkert du skal have din Køb efter eksponering helt ud på forsiden, ingen grund til at gemme den væk på undersiden.

Tak for det! Vil jeg faktisk også rigtig gerne have, men har ikke kunne finde en løsning på hvordan jeg skulle få det ud på forsiden (Rent teknisk), men må jeg lige prøve at arbejde noget mere med!

Tak for rådet :-)

All the best

Kasper Andreassen

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:54

Lars Bo Thomsen:
Pointen var at nu hvor prisen ikke var salgspunktet, så skulle du fremhæve de andre ting :-) (Derfor jeg bragte H&M T-shirten ind i billedet)

Ja okay :-) .. Har også forsøgt at gøre det under produktsiderne (Praktisk information). Men skal måske gøre det mere synligt på forsiden?

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)