Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konstruktiv kritik af Tshirtguy.dk

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Så fik jeg lanceret min første webshop! Kunne godt tænke mig noget konstruktivt kritik af den :-)

Ved der er flere ting der kan gøres bedre, bl.a. vil jeg på et tidspunkt implementere et bedre "sorteringssystem" (Køb efter) og have Nyeste varer- og tilbuds-moduler på forsiden.

Lad mig høre hvad I synes! På forhånd tak.

Link: Mode T-shirts til mænd

All the best

Kasper Andreassen

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Nov 10
Indlæg ialt: 360
Fra  Auto-Butikken.dk SaleCity Import Skrevet kl. 15:46

Navnet, er det ikke liiige lidt for tæt på SmartGuy.dk ? :-)

Dine forsidevarer hedder "Konkurs" er det mærket, eller firmaet der er ved at gå konkurs ? :-)

... ellers langt flere varer :-)

Mads G. Jensen

Auto-Butikken.dk - Bredt sortiment af biludstyr og autodele, der blandt andet byder på Danmarks største udvalg af justerbare gevindundervogne, sportsundervogne og sænkningsfjedre.

FKShoppen.dk - Danmarks største importør af biludstyr fra FK Automotive - Over 20.000 produkter på lager.

MotorOlien.dk - Lagersalg af motorolie i alle prisklasser.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:56

Rigtig Flot magento shop en jeg godt kunne finde på at handle i :)

Mads det er mærket..
sidder selv i sådan en trøje  

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:59

Hej Mads,

Tak for dit svar. Synes ikke navnet ligger for tæt op af SmartGuy.dk. Skulle være et navn der var nemt og huske og synes jeg Tshirtguy.dk er. Ellers kan man også begynde med at Trendshop ligger tæt op af Coolshop, osv.

Mads G. Jensen:
Dine forsidevarer hedder "Konkurs" er det mærket, eller firmaet der er ved at gå konkurs ? :-)

Som du vil kunne se hvis du klikker dig ind under produktet er det navnet på mærket.

Mads G. Jensen:
... ellers langt flere varer :-)

Er jeg klar over, men da jeg er nystartet med begrænset ressourcer er det desværre ikke så nemt at have et kæmpe sortiment med det samme.

All the best

Kasper Andreassen

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:00

@Toke: Mange tak for det, er jeg glad for at høre :-)

All the brest

Kasper Andreassen

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Jul 08
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 16:03

Hej Kasper,

Hvorfor skal jeg købe en hvid t-shirt af dig til 199 kr. + fragt, når H&M mfl. sælger hvide t-shirts af god kvalitet til 49 kr?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:10

lars.

Det er det samme som at sige Hvorfor købe en kia frem for en volvo :) 

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Jul 08
Skrevet kl. 16:13

Toke Bohl:

lars.

Det er det samme som at sige Hvorfor købe en kia frem for en volvo :) 

Såfremt landet ligger sådan, så skal jeg overbevises på produktsiden, at (det ukendte mærke for mig) Oliver bare er verdens bedste producent af hvide t-shirts uden tryk.

Kan du følge mig? Hvis man ikke går efter at være den billigste, så skal man sælge på andre måder...

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:23

Lars Bo Thomsen:
Såfremt landet ligger sådan, så skal jeg overbevises på produktsiden, at (det ukendte mærke for mig) Oliver bare er verdens bedste producent af hvide t-shirts uden tryk.

Nu står der så også det er en Solid T-shirt lige nedenunder og inde på selve produktsiden :-) - Oliver er modellen.

Så hvad Toke's eksempel siger giver god mening. Jeg går ikke efter at være den billigste, prisen ligger på det samme som ude i butikkerne.

All the best

Kasper Andreassen

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Jul 08
Skrevet kl. 16:26

Kasper-A:

Lars Bo Thomsen:

Nu står der så også det er en Solid T-shirt lige nedenunder og inde på selve produktsiden :-) - Oliver er modellen.

Så hvad Toke's eksempel siger giver god mening. Jeg går ikke efter at være den billigste, prisen ligger på den samme som ude i butikkerne.

All the best

Kasper Andreassen

Hvad går du så efter? Hvad skal få mig til at handle i din butik, når nu prisen er den samme som i butikkerne, og jeg i butikkerne kan mærke kvaliteten og få den korrekte størrelse i første hug?

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)