Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis mini-seminar om E-Commerce og online video

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra CPH
Tilmeldt 22. Nov 06
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminos

Jeg afholder et seminar på onsdag d. 15.6. fra 15-17 i Kbh. omkring brug af online video til at optimere brugeroplevelen på ens website

Det er GRATIS :-) 

Så jeg tænkte at der måske kunne være nogle stykker som var interesserede... 

Mvh

Anders

------------

Boost salget i din webshop med video. 

eTRADEVIDEO og Qbrick afholder miniseminar 15.6. fra 15-17 

Vidste du at:
- Produktvideoer løfter konverteringsraten med 30%
- Konverteringsraten stiger, selv om folk ikke afspiller videoerne
- Produktvideoer mindsker antallet af returnerede varer med op til 60%
- Websider med video har 50 gange større chance for at ligge på første side i et søgeresultat
- Video er den hurtigst voksende feature på produktsider

Kom bag om tallene på vores miniseminar om video og eCommerce. Vi stiller op med de nyeste tendenser og eksempler på hvordan en elektronikkæde, et rejsebureau og en byggevarekæde har øget salget med video

15. juni 2011 fra 15-17.
Struenseegade 15, 2 sal, København N

Tilmeld dig her: http://qbrick.com/events/11-05-31/Miniseminar_om_ecommerce.aspx

eTRADEVIDEO - We produce, distribute and analyze online videos for leading eCommerce companies.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 10:48

Hej Anders

Er det et salgsmøde hvor i viser hvor dygtige i er, og derved håber at få mig som kunde? Det kan jeg i så fald sagtens forstå, men jeg har ingen penge, og slet ikke den slags penge som byggemarkeder etc. kan investere i produktvideoer, og derfor vil sådan et arrangement være spild for begge parter......

Hilsen Morten

Fra CPH
Tilmeldt 22. Nov 06
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 16:47

Hej Morten

Beklager det sene svar, men jeg har desværre ikke modtage nogen mail om at der var kommet en kommentar?

Det er gratis at deltage og du er velkommen til at komme forbi og blive klogere. Fokus er ikke på salg men på at forklare hvordan video kan udnyttes til at optimere ecommerce. 

Om det er spild af tid, er op til dig at vurdere :-)

Mvh

Anders

eTRADEVIDEO - We produce, distribute and analyze online videos for leading eCommerce companies.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)