Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Store Post-It-blokke

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 9. Apr 10
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi sad lige her på kontoret og diskuterede hvad vi skulle pynte vores vægge med og kom til at snakke om post-its, og så var det jeg tænkte om der ikke findes post-it-blokke i stor størrelse? Jeg har søgt rundt på nettet uden held, men har nok bare ikke søgt på det rigtige. Er der nogen der kender et sted hvor man kan købe post-it-blokke i 30x30 cm eller lign. størrelse?

Full-service webburea: WebPilots.dk

Tilmeldt 9. Nov 09
Indlæg ialt: 232
Fra  GET LABELS ApS Skrevet kl. 22:26

Hej Randi,

Det kan vi klare hos GET LABELS ApS.

Lad mig gerne høre antal samt om der evt. skal logotryk på også.

mail gerne til: bjarne@getlabels.dk eller se kontaktdata på www.getlabels.dk

MVH Bjarne

MVH Bjarne Høed Jensen - GET LABELS ApS

www.getlabels.dk

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 09:58

Hej Randi

Jeg ved ikke om det er lykkes dig at finde nogle brugbare Post It blokke. Men hvis du stadigvæk er på udkig, har vi mulighed for at levere Post It blokke i alle standard- størrelser, former og farver.

Du kan se vores standardudvalg på nedenstående link og ved forespørgsel har vi mulighed for at lave specialtilpassede blokke, som jeg fornemmer du er på udkig efter.

http://www.igopost.dk/da_DK/Kontor-Tilbeh-r/Post-it/cat-70_5700/igopost-ROOT?SelectedMainMenuItem=d0oKAgphniwAAAEjSm5IYChA

Du er velkommen til at bestille en vareprøve direkte på hjemmesiden eller ringe på 32 72 00 72, så kan vi tage en snak om dine ønsker og behov.

Med venlig hilsen

Anders Olesen

IGO-POST

www.igopost.dk

Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:56

Jeg har nogle post-its i flipover størrelse (altså GRANDE), som jeg kramser ideer på og hænger på væggene i kontoret. De er købt hos Lyreco.

Checkede lige: De hedder Post-it Meeting Charts og målene er 63,5 x 76,2 cm. Der er 30 blade på en blok.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)