Altså nu er jeg ikke Office Superbruger - men de fleste svar her - lyder som Overkill..
Jeg kan se alle mine konsulenters kalender - køb Office 2007 - start din Outlook - åben fanebladet kalender - i venstre kolonne står der "udgiv min kalender" vælg "kun inviterede brugere kan se min kalender" vælg derefter hvor mange oplysninger der skal være adgang til ( titel, mødested, detaljer etc) og lad de brugere der skal have adgang til din kalender ''abonnere'' på den.
Nemt og ligetil.
Så smider den din kalender online, og du kan invitere brugere via e-mail til at dele din kalender - de kan ligeledes udgive deres og invitere dig til at bruge den.
Håber det var forståeligt nok ;-) ellers smid en PM.
Vi har en hosted exchange løsning fra Dandomain som fungerer aldeles perfekt. Også med direkte kalender opslag. Tilsvarende en selvstændig løsning. Og vi har netop udvidet med hosted SharePoint løsning som indtil videre også fungerer perfekt. Vi er dog ikke færdig med tilpasningen til vores behov. Arkiv til brochurer, billeder, privat områder mv.
Brans --> Betyder det at du kun har en kalender i din outlook (og det er den hostede fra dandomain) og den kommer med påmindelser og lignende for dine aftaler?
Får påmindelser om såvel kalenderaftaler og opgaver. Har ikke udført nogen speciel installation. Brugte "bruger import" funktionen og så virkede det bare.
På tidligere arbejdsplads var der stand alone Exchange licens. Jeg kan som bruger ikke mærke forskel på funktionalitet.
En af grundene til at jeg valgte Exchange er muligheden for en mobil Outlook løsning med bl.a. "on-line" e-mail til f.eks. Nokia e61. Den går vi i gang med primo april.
Så er en hosted Exchange løsning til en mindre virksomhed altså en meget billig løsning i forhold til udbytte.
10 medarbejder. Jeg ville nok vælge at benytte mig af google hosted apps. Her betaler du 50$ om året pr. bruger så har du mail med 10gb plads tilgængelig på alt fra mobil til internet du kan se andres kalendere booke mødelokaler m.v. og såfremt du ikke selv har overskud til at at sætte det op så er det bare at sige til så kan dette med garanti gøres til en super billig penge! og får i på et tidspunkt flere ansatte så bestiller i bare en ekstra postkasse lettere bliver det ikke. Samtidig får i adgang til alle de andre lækre google apps som eks. google docs m.m. Overvej det! og skal du bruge mere info så smid mig en p.m.