Vi er så smårt ved at være færdig med en ny pris portal. Som vi godt kunne tænke os noget konstruktiv kritik af.
Der mangler stadig en del som vi knogler løs med (filter funktion, info sider, e-mærke integration, ...) men mener vi er så langt at det er tid til at få nogle andres øje på.
Og hvorfor nu en ny pris portal, jo fordi dem der er ikke har følgt med teknologi og netop der har vi en række ideer som vi regner med vil vende verden ;-) Derudover skal denne portal være gratis for butikkerne og det bliver ikke muligt at købe sig til højre placeringer. (man betale jo heller ikke for at blive optaget på google)
Nå, men se på det og vend tilbage med alt det der lige falder jer ind.
Godt domæne du har fået fat i synes, der meget godt beskriver dit koncept. Jeg er bange for at dit design skræmmer besøgende væk. Du skal nok tone det grønne lidt ned:)
Ejer og driver webshoppen Droner.dk, der sælger droner på det danske marked.
Puha en stor siden , det kunne da være super med en større produktbeskrivelser af flere af produkterne ikke mindre end producenterne har gerne mere så din siden ligger øverste grundet med en god tekst mængde
siden ser dog okay ud designet synes jeg.
Kontaktsiden den er tom kan man overhovedet ikke skrive til jer vedr. vis ser fejl vedr. jeres produkt beskrivelser i skriver på siden
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Jeg synes stadig designet halter rigtig meget. Jeg synes det ligner et design der var smart for 5-6 år siden - men ikke i dag.
Jeg er overbevist om, at du uden tvivl ville få mere success med dit site hvis du fik nogen med flair for moderne design til at tage et kig på hvordan sådan et site kan se ud. Det er en skam at en side som egentlig har ganske smarte funktioner drunker i sit udseende :(