Hej alle Jeg har lige været ude i at sende en PM som en email (man kan klikke den mulighed af, når man sender PM). Mailen kom ikke frem til modtageren, og nu sidder jeg i saksen, for min lange mail er heller ikke gemt andre steder. (Der er som bekendt ikke nogen Sendt Post Mappe i amino) Så bliver man lidt sur på systemet og kommer til at tænke på at Martin og Joachim vist talte om en opdateret version af Amino.dk på et tidspunkt. Hvad blev der af det projekt? Er det stadig i støbeskeen eller er det taget af bordet? Måske skulle vi lave en hurtig indsamling til støtte for Aminos Opdatering for at kunne betale for licensen og arbejdet med porteringen? Martin, seriøst, kunne sagtens være en mulighed at bede om en 50er fra folk, som gerne ville støtte arbejdet. Hvad mener I andre? Hilsen Anders |
Ny amino.dk?
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
- 1
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
|
// Jesper Skov
![]() |
Dato: 16-03-2007 10:37:58 Forfatter:AndersSaugstrup Hej alle Jeg har lige været ude i at sende en PM som en email (man kan klikke den mulighed af, når man sender PM). Mailen kom ikke frem til modtageren, og nu sidder jeg i saksen, for min lange mail er heller ikke gemt andre steder. (Der er som bekendt ikke nogen Sendt Post Mappe i amino) Så bliver man lidt sur på systemet og kommer til at tænke på at Martin og Joachim vist talte om en opdateret version af Amino.dk på et tidspunkt. Hvad blev der af det projekt? Er det stadig i støbeskeen eller er det taget af bordet? Måske skulle vi lave en hurtig indsamling til støtte for Aminos Opdatering for at kunne betale for licensen og arbejdet med porteringen? Martin, seriøst, kunne sagtens være en mulighed at bede om en 50er fra folk, som gerne ville støtte arbejdet. Hvad mener I andre? Hilsen Anders Jeg har prøvet tilsvarende, og mener løsningen er at skrive det i en teksteditor og copy paste fra den. Så har jeg det stadig, når det hele smutter, når jeg vil indsætte en smiley til sidst. Det med at betale er måske også en god ide, men jeg synes de bedste og mest stabile forumsoftware er open source. (der bliver hele mit svar også uden for citatfeltet og linieafstanden går ikke amok osv... ) Men det koster selvfølgelig tid og penge alligevel, selv om licensen spares. Henning |
Der skal en del resourcer (tidsmæssig) til at få 100.000 indlæg og gud ved hvor mange brugere med passwords og diverse andre data over. Så jeg kan godt forstå at Martin skubber det ... Jeg ville nok også undgå hovedpinen hvis jeg ikke kunne "uddelegere" det ![]() |
Dem der var heldige at høre foredraget af Martin her til Amino Tastic, ville vide at der er planer om et nyt system, men for det første er det nye system ikke SEO venligt, men dem der udvikler det har lovet en ny version som er SEO venlig. For det andet er Martin lidt hængt op for tiden, så han ville ikke love hvornår det nye system, udover at love det kommer på et tidspunkt. |
Lige præcis, pengene skal jeg nok finde, men tiden der skal bruges er noget sværere at opstøve. Men der skal nok komme et nyt system, bare rolig :-) Dbh Martin |
Har ihvertfald erfaring med at det kan være surt at få data fra et forum system over til et andet fordi de er vidt forskelligt programmeret, især hvis man tager fra en omgang phpbb til et selv programmeret forum, det kan give probs ;), Faktisk er det slet ikke til at overskue medmindre man har super erfaring med det forum og konvertering. Men jeps, der er mange måder og løse dette problem, men har dog ikke oplevet at det har drillet for mig endnu, nuværende amino system altså. |
Omregn valuta på farten med denne smarte valutaomregner. Det er helt gratis og virker med live valutakurser.
Nuværende system er vidst ikke noget at råbe hurra for og ikke noget Martin har i sinde at bygge videre på som en holdbar løsning, han har tit bandet og svovlet over dem der har udviklet det ![]() Så vidt jeg husker er det Community server amino er på vej over til. (http://communityserver.org/) |
>Men der skal nok komme et nyt system, bare rolig :-) Lyder ski godt! Måske burde jeg bare tie stille, men jeg kan ikke lade være med at fortælle at den mail, som blev væk og gjorde mig sur på systemet faktisk kom frem til modtageren - bare nogle timer forsinket. ![]() |
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)