Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fra den første opgave og til en rigtig forretning.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej
Jeg er dansk og bosiddende i Milano. Jeg har efter en lokal messe fået en god og personlig kontakt til et større møbelfirma i DK, der er interesseret i at få gang i salg til Italien. I fællesskab har vi fået en ordre i hus og alt er gået rigtig godt, der er flere interesserede jeg har fået "lov" til at følge op på og jeg har også nogle gode ideer til at komme videre med projekter generelt. Hvordan skal jeg nu gøre herfra? Min kontakt, der er direktøren, spørger om jeg vil have min provision v at sende en faktura eller en kreditnota.. Jeg har ikke momsnr, er blot mig selv i aller første opstartsfase og ved ikke hvad jeg skal svare helt praktisk mht. Provisionen for denne opgave. Og så er jeg begyndt at tænke meget over hvornår og hvordan og om vi skal have "formaliseret" samarbejdet i en eller anden grad..
Altså praktisk råd mht denne første opgaves provision søges, samt et godt råd til next step imod det der forhåbentlig bliver mit nye arbejde, til fordel for mig, møbelfirmaet og naturligvis de glade kunder :-)
Bedste hilsener
Inge, Milano
Fra Hobro
Tilmeldt 12. Apr 11
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Inge,

Der vel forskellige løsninger man kan gruble over. Du kan jo starte dit eget firma, og bruge din nuværende kontakt som start og "sikkerhed" for at det pt. kan løbe rundt og forsøge og få flere med ombord. Det kunne jo også være din kontakt kunne oprette en fillial eller anden vis ansætte dig i firmaet som sælger i Milano - hvem ved?

Mvh. Mads Hansen

Mvh. Mads Hansen
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)