Hej Christian!
Er det videoplayeren eller tommelviseren nedenunder? Og hvad mener du med en fair pris? Kan lave det i Flash.
VH Eva
Driver Blacksnow.dk - en webshop med salg af skiudstyr.
Hej Christian! Er det videoplayeren eller tommelviseren nedenunder? Og hvad mener du med en fair pris? Kan lave det i Flash. VH Eva |
Det kan også laves i jQuery ;) /allan |
Hej Eva Det var noget tilsvarende den de har få forsiden af http://freeskier.com/. Den med det orange skrift og 5 forskellige billeder fra de nyeste artikler der cirkulerer. En fair pris det kan vi lige skrives ved om. Er det noget der skal laves i den forstand? Eller er det ikke bare et JQuery plugin der installeres og tilpasses sitet? Venlig hilsen Christian |
Hej Christian! Den kan nemt laves i Flash, men også med javascript, men jeg tror helt sikkert at Flash vil være hurtigst. Og i hvert fald mere fleksibelt. Men det er også op til dig udfra hvad det er for en side den skal integreres i. Hvis du har et cms som Joomla eller lignende, så findes der en masse moduler man kan lægge det ind i. Det primære i freeskier er det grafiske design, billederne, teknikken bag er rimelig enkel. Venlig hilsen, Eva |
Det klart bedste er at vælge en jQuery løsning, da du samtidig vil kunne drage fordel af det i forhold til søgemaskineoptimering også. Så det vil til hver en tid være det jeg ville anbefale, da flash ikke kan læses af Google. MVH Kim |
Kim Tetzlaff
🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig
Hej Kim Tak for svaret. Det var også en JQuery fremviser jeg var ude efter :) Venlig hilsen Christian |
Jeg kan anbefale denne: pikachoose (http://pikachoose.com/) Den har enormt mange muligheder også for videreudvikling, custom funktioner. Det er den jeg selv bruger på min forside. Ellers findes der jo ellers et hav af dem på nettet, søg fx på frontpage image slider. så kommer der mange frem. MVH Kim |
Kim Tetzlaff
👉 Mere om mig
Hej Christian! Flash kan udemærket læses af Google, så det er hvad man prioriterer. Som sagt findes der helt sikkert rimelig færdigudviklede moduler i JQuery eller andre javascript løsninger, som så tilpasses. Men hver især har deres favoritløsninger, som de så vil anbefale. Venlig hilsen, Eva |
du tager fejl her, nogen gange kan de læse det andre gange kan de ikke. Det er ikke til at vide helt eksakt om de kan eller ikke kan, de siger selv de kan, men det er langt fra alle gange de kan. Derfor er det altid en bedre løsning med jQuery i forhold til SEO. Det er og bliver langt mere SEO venligt. MVH Kim |
Kim Tetzlaff
👉 Mere om mig