Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til ny prisportal ala edbpriser.dk

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 15. Mar 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Nicolaj
Har siddet og kigget lidt på din tråd, og kan ikke lade være med at smile lidt..

Jeg har været i gulvbranchen i 15 år (er det ikke mere ),og syntes egentligt ikke den er så lukket - bare ikke så stor!

Det er fedt du har gå påmod men jeg mener din ide.. mangler en del research. 
Hvem er det du kunne tænke dig at henvende dig til private eller erhverv 

Jeg har tjekket dine priser,og hvis det er til erhverv kommer du ikke til at sælge meget....  

I gulvbrancehen er det ligesom i mange andre håndværksfag også viden - der er med til at sælge.

Hvor mange private kan feks. montere en altro safty,vådrumsvinyl,linoleum o.s.v som kræver special-værkstøj og viden   



Så jeg mener at din ide, kan være okay - men ikke helt gennem arbejdet..
Prøv at lade din ide arbejde mere mod det private marked - ellers får du alt for travlt med at lave fabriks aftaler



I øvrigt syntes jeg din side er noget (meget rodet),syntes du skal arbejde på at gøre den mere enkel og overskuelig i design



Keep up the good work

Tilmeldt 2. Dec 06
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :
hej

 

Den skulle selvfølgelig henvende sig til private. erhverv er et helt andet og meget mere besværligt markedet at tage fat på.

 

Mine priser er selvfølgelig til private men jeg sælger også til erhverv men de aftager også i andre mængder og derfor får de også andre priser!

 

Jeg har måske ikke fortalt så meget om portalen men folk skal kunne checke priser på produkterne hos de enkelte forhandler - det er så forhandlerne der kan sørge for montering osv. Der vil jo også være mulighed for håndværker virksomheder at reklamere inde på siden om at de kan montere det for en, hvis man ønsker det.

 

Jeg har mange besvarelser på at siden godt kan være rodet at finde rundt i men ingen der kan give konstruktiv feedback på hvordan det skal gøres bedre!

 

Hvis folk ingen ting har at sige om hvad der kan gøres bedre så lad være!

Tilmeldt 15. Mar 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :
 Hej igen

Jamen jeg syntes, jeg skrev at den skulle være mere mere enkel og overskuelig

Det vil efter min opfattelse sige flere lige indgange, til opdelte emner eks. vis.
   





  • tæpper

  • afpassede tæpper
  • vinyl
  • gode tilbud o.s.v


Og ikke så meget rod på forsiden!

Det vil se mere professionelt ud efter min menning 

Forstod du nu hvad jeg mener ? 

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. May 06
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 15-03-2007 22:14:09 Forfatter:Din Tæppekæde

Hej






Er igang med et projekt hvor jeg skal lave en portal hvor det vil være muligt at sammenligne priser på nogle bestemte produkter. Det skal gerne være i stil med edbpriser.dk. Selvfølgelig med andet design men med samme funktioner.






Er der nogen der kan give et prisoverslag ?






Er der nogen der kunne være friske på at prøve denne udfordring hvis prisen er det rigtige ?






Hilsen nicolaj







 



Husk på følgende:



 



Du kan ikke sammenlige gulve, som du kan sammenligne et grafikkort. Grafikkortet har et EAN nummer, og er nemt at sammenligne. Gulve har forskellige kvaliteter, størrelser, typer, farver og hvad ved jeg. Dette kan næppe laves som en rigtigt prissammenlings portal som EDBpriser og PriceRunner. Vil man lave en "wannabie prisportal" skal man manuelt matche alle produkter. Det kan ikke betale sig i danmark/europa, så der skal du overveje en løsning i indien eller andre lavtlønnede lande.



Kommer også an på, hvor mange produkter og leverandøre du vil liste, alt over 300 produkter vil jeg påstå ikke kan løbe rundt i dk (uden outsorcing). CPC prisen på det danske marked er også ret dårlig, så kunne du lave en svensk eller engelsk portal, så tror jeg på bedre overlevelse chancer.



 



 



Fang mig hvis du vil have god smag i munden - alt i spiritus og barudstyr hos MixMeister.dk

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)