Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du brug for at få løst opgaver i Indonesien?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus og Indonesien
Tilmeldt 30. Aug 09
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bor det meste af tiden på Batam - en ø lige syd for Singapore og har mulighed for at lave forskellige opgaver. Det kunne være kontakt og kvalitetskontrol hos dine leverandører, opsøge nye leverandører eller servicere dine kunde i Indonesien.

Jeg arbejder meget med internettet og kan også tilbyde forskellige data og researchopgaver. Lønomkostningerne er kun 25% af Danmark.

Kommer til Danmark i løbet af sommeren. Men send mig en mail eller PM, hvis du har nogle opgaver, som kan løses herudfra.

Tilmeldt 12. Sep 08
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 14:46

Jeg aner ikke om der er relavante producenter for mig i Indonesien, men hvis der er kunne jeg meget vel være interesseret i at starte noget op med en "agent".

Vil du være villig til at lave en "pro bono" forundersøgelse af de generelle muligheder i Indonesien i relation til mine produkter, så er jeg interesseret.

-dennis

Fra Aarhus og Indonesien
Tilmeldt 30. Aug 09
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 17:44

Hej Dennis,

Først vil jeg gerne undskylde mit sene svar. Jeg er netop hjemkommet efter en rejse til Singapore.

Jeg synes det lyder spændende med din interesse for at få lavet en "pro bono" forundersøgelse for dine produkter. Hvilke produkter er dit forretningsområde?

Som jeg skrev i mit Amino indlæg er jeg lige netop på vej hjem til Danmark. Vi kan evt. mødes?

Med venlig hilsen,
Thomas Bjerregaard

Tilmeldt 12. Sep 08
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 14:40

Hej Thomas,

Jeg er også ude at rejse nu. Men lad os skrives og evt. mødes: dennis@geysirheste.dk

-dennis

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)