Hej Vi er et lille vinfirma der importerer lækre vine fra Frankrig (www.wineimport.dk) Desværre mangler vi et fragtfirma der er til at regne med. Vores nuværende leverer mange gange med 3-5 dages forsinkelse og det er bare ikke godt nok. Derfor vil jeg høre om der er andre der har behov for transport af paller fra Sydfrankrig, nærmere bestem post kode 11200? Mvh Henrik |
Hej Henrik.
Ser ellers spændende ud jeres firma med nogle lækre vine :) Træls at I så ikke kan regne med jeres transportør.
Hvis du kunne få brug for det, så vil jeg gerne hjælpe jer med, at finde den helt rigtige transportør til netop jeres produkter. Jeg har flere års erfaring fra transportbranchen, og er netop startet som selvstændig transportkonsulent, hvor en af mine produkter netop er, at hjælpe transportkøbere med at optimere deres fragt og logistik.
Min hjemmeside er desværre ikke færdig endnu, men du er meget velkommen til at ringe til mig på mobil 21 92 28 65 eller mail kh@transportconsulting.dk, så kan vi da snakke lidt om tingene.
Mvh.
Kasper Høvsgaard - TransportConsulting