Hej ... Jeg startede i april som selvstændig fotograf og har dermed både cvr.nr og udfører kørselsregnskab, men er nu blevet tilbudt et ekstra lille arbejde, som intet har med foto at gøre. Jeg skal dog fakturere virksomheden, hvor jeg får opgaver igennem, men kan man det når man er registreret som fotograf ? Kan jeg fakturere for alt muligt andet igennem min fotograf virksomhed, samt lave kilometerregnskab under samme virksomhedsnavn/cvr.nr. - eller hvordan foregår det?
|
Hey,
Så vidt jeg har forstået det, så har dit firma 2 brance koder.
Et primært og et sekundært.
De skulle gerne stå for de 2 hoved gruppe dit firma levere. Derfor ville det være idealt at tage fotografi som din første og hvad end du nu lavere mest ud over det som nummer 2.
Alt andet du fakturer for skulle gerne være helt okay, selvom det ikke har noget at gøre med de 2 brance koder, så længe størstedelen af din indkomst kommer fra de 2.
Korrekt me if I am wrong.. det er bare sådan jeg har forstået det.
Mvh
Vincent Rye - PS: Lad mig vide hvis du er en fotograf der tager privat billeder af bryllupper, fødselsdag m.m. - Da jeg kan levere en effektiv reklame i form af Flyers ud til privat personer.