Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tøjforretning i Odense

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Svendborg
Tilmeldt 28. Nov 10
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer!

Da jeg altid har haft en drøm om at starte egen tøjforretning i Odense, vil jeg hermed høre, om der kunne være interesse i, at lave et samarbejde så vi er 2 der har forretningen sammen..

Har regnet ud at leje af butik inkl forsikring kommer til at koste 5000 kr fra os hver.

Jeg har allerede ideen til de billige varer, hvor der her skal sælges clips extensions..

Jeg håber virkelig at der er en derude som har samme drøm som mig, og som tør lade drømmen føre ud i livet.. Jeg har allrede kig på et butikslokale til leje..

Med venlig hilsen

Simone tlf 60 22 36 39

Kro i hjertet af Fyn til salg.. Kauslunde Kro med mange muligheder!

www.Kauslunde-kro.dk

Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 21:26

Kære Simone

Synes ikke rigtig din tråd nævner hvad du bringer til et partnerskab?

Fra Svendborg
Tilmeldt 28. Nov 10
Skrevet kl. 21:27

Som jeg har skrevet, har jeg jo allerede KIG på billigt butikslokale i Odense C, som er ledigt.

Jeg kender gode leverandører og så har jeg selv erfaring fra detailbranchen..

www.Kauslunde-kro.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 23:32

Forstår jeg det ret, at alt salg der sker i butikken skal være extension clips? 

Umiddelbart lyder det på mig, som en meget snæver målgruppe - og noget der ville være bedre chancer for lykkedes med en webshop, i og med Odense's marked måske ikke helt har størrelsen til at garantere bæredygtighed for sådan et koncept. 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Svendborg
Tilmeldt 28. Nov 10
Skrevet kl. 17:50

Det er både clips extensions og tøj og andet lækkert til kvinder :-) Min målgruppe er faktisk bred.

www.Kauslunde-kro.dk

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 17:59
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hun skriver at det er en tøjforretning i Odense, og hun har kig på lokaler.  Nu er det ikke et nyt Mærsk hun leder efter, så mon ikke hun kan klare resten via PM ? Det tror jeg :-)

Held og lykke med din drøm, du skal nok finde èn kvinde som gerne vil starte en tøjforretning i Odense. Husk også at tænk på det administrative og ikke kun drømmen og at være omgivet af tøj ;-)

Jeg søger i øvrigt også en køreskole i Odense, som vil være med i et projekt. Jeg kan kontaktes via pm :-)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Svendborg
Tilmeldt 28. Nov 10
Skrevet kl. 18:06

Lige præcis :-)

Jeg har indtil videre fundet en mand der muligvis er interesseret i et samarbejde..

Havde tænkt at vi skulle deles om udgifterne og han er ejer af en webshop med salg af tøj, har han jo også sit eget lager. Jeg får jo også mit eget lager og hvis vi kun skal betale 5000 hver, så skal det jo nok gå :-) ja, så er der til stativer, kasseapparat, bøjler osv men dette er jo kun et engangsbeløb :-)

www.Kauslunde-kro.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)