Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

God/dårlig dækning på 3 mobilnet ??

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Laugesen:
For at være ærlig - Aner det ikke - blot hørt den skulle være helt fin ( det interesserer mig stort set ikke) , skal blot checke lidt mails når jeg er ude og køre/rejse :)

Hvis du har tid til at gå forbi en butik i morgen, synes jeg du skulle gå ind og prøve begge to. Skærmen på Samsungen er større, batteritiden er bedre, og når du åbner vedhæftede dokumenter som PDF, Word osv. er den helt fantastisk. Det går lynhurtigt, og alt står krystalklart i skærmen.

Samsungen er en smule højere, til gengæld er den også tyndere. Og så vejer den 14 gram mindre.

Desire S er en god telefon. Men når prisen er den samme, får du mere værdi i Samsungen. Men det er selvfølgelig dit valg :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 08:17

Jeg smutter en tur forbi butikken idag og kigger på dem - takker for go info.

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 09:06

Hej Jesper

Jeg har brugt 3 mobil i et aar , og har haft mange problemer med daekningen, bor lige uden for Kolding i en lille landsby, der er ca 4 km ind til Kolding, men det har vaeret saa slemt, at jeg i perioder ikke har kunnet ringe op, hvis ikke jeg gaar udenfor i haven,  det samme med at modtage opkald, og det gaar bare ikke, naar det er erhvervsmaessigt, derfor har jeg pr 1.6 skiftet til Callme, og kan allerede se, daekningen er meget bedre. Fortalte dem grunden til min opsigelse, og de var klar over det, og oplyste fra naeste aar bliver det en del bedre.

Af positive ting kan jeg naevne deres service naar man ringer, den er i top

Ellen Dancontact telemarketing www.dancontact.dk

Fra Odense
Tilmeldt 2. Dec 10
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 09:13

Bruger 3 og oister - har ingen problemer med dækningen - uanset hvor i landet jeg befinder mig. Har derudover også været kunde hos i mange år og synes, at servicen er i top (men det kan jo variere)

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)