Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal vi hjælpe hinanden ?????

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Gentofte
Tilmeldt 9. Dec 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

I forbindelse med opstart af min virksomhed som bolig stylist, søger jeg samarbejdspartner, som jeg kan trække på til mine opgaver.

Så er du snild på fingerne, kan klare lidt af hvert, er maler tømre elektrikker, vvs'er, så kontakt mig, da jeg ønsker forskellige samarbejdspartner jeg kan trække på.

Jeg ville også gerne have et samarbejde med en syreske til diveres påfund som der kan komme .

Og så skal jeg finde en bolig fotograf der kan tage nogle rigtige gode billeder.

Er du intresseret så ring eller skriv

Hilsen

Hanne Birkholm

Fra Odense
Tilmeldt 30. May 11
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hanne,

Mange gange held og lykke med din virksomhed. Det lyder som et spændende projekt som jeg da håber du vil holde os opdateret på :)

Nu er jeg ikke så fingernem så det gør noget, men jeg kan da hjælpe dig hvis du kommer i den situation at dine kunder ikke vil betale regningen ;) Den inkassohjælp er ganske gratis, og det samme gælder for rykkerservice.

Men det med at male og hamre, der må jeg melde pas ;)

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hanne jeg er elektrikker, men hvis du skal have nogen til at installer EL for dig så skal du have fat i en elinstallatør. Men jeg kan give dig gode råd ang. EL ?

Hilsen

Emil

Evt. skriv mig en PB.

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal du bruge en tømrer eller murer, så kan undertegnet også hjælpe dig med det...;)

Fra Højer
Tilmeldt 23. Feb 11
Indlæg ialt: 156
Fra  WnB Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hjemmesiden, hosting eller andre IT-Relaterede ting, så kan undertegnede hjælpe dig :)

/Jesper

Fra Gentofte
Tilmeldt 9. Dec 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Tak for din henvendelse, det er ikke det jeg mangler lige nu, men jeg skal huske på dig hvis behovet opstår

Hanne

Fra Gentofte
Tilmeldt 9. Dec 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rene

Tak for dit svar på min forspørgelse, det lyder super, er det muligt vi kan snakke sammen evt via tlf jeg vil rigtig gerne høre mere.

Hanne

Fra København
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 524
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hanne,

Vores firma sælger sikkerhed til hjemmet i form af alarm system, video overvågning eller lignende produkter der kan sikre personer både ude og hjemme. Vi har fx GPS trackers så man ikke kan blive væk.

Hvis du mener sådan noget kan komme på tale så kontakt os gerne på info@alarmtek.dk

Vores webside er ved at blive lavet som så den er meget simpel. Vi har også lavet en facebook side som du er meget velkommern til at kigge på og gerne blive "fan" af.

Mvh

Claus og Meen.

God økonom/regnskabsmand. Stor erfaring fra mange brancher og lande. Kontakt mig ved behov for regnskab  / økonomistyring til rimelig pris. Også god sparringspartner.

Tilmeldt 19. Jun 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hanne

Vi er et monterings og flytte firma der udfører de fleste opgaver. Har mange forskellige møbelfirmaer som vi laver diverse opgaver for. Derudover arbejder vi også for en tilsvarende bolig stylist når der skal flyttes møbler rundt i hendes forretning eller ude på indretningsopgaver.

Send mig en PB hvis du er interesseret.

www.mm-cph.dk

Tilmeldt 24. May 11
Indlæg ialt: 1
Fra  4H VVS Skrevet kl. 07:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hanne

Jeg er VVS-installatør, så hvis du har noget VVS-arbejde er jeg med på det. Det kan være toilettet, håndvaske, bad og brus, eller udskiftning af bordplade og armaturer. Jeg kan mere end VVS.

Mvh.

Hans-Henrik Heick Hansen

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)