Lad mig sige det sådan her: De forbedringer der er lavet nu er 1 milliard gange bedre end udgangspunktet i min optik - nicely done .
Mht. til baggrunden så tror jeg at der mangler lidt "rammer", hvis man kan sige det sådan. Alt det center flyder jo lidt sammen. Jeg har lavet et lille "udkast" som jeg synes måske får det til at ligne et lidt mere samlet website :) Du kan lade dig inspirere eller lade vær - det er selvfølgelig op til dig. Der er nok også nogle små fejl da det jo bare hurtigt er lavet.
Måske baggrundsfarven er for babyblå.. Held og lykke i hvert falde :)
Med Venlig Hilsen Morten
ps. Husk at se billedet i dets 100% størrelse da det ellers kan se lidt sløret og forkert ud.
Lad mig sige det sådan her: De forbedringer der er lavet nu er 1 milliard gange bedre end udgangspunktet i min optik - nicely done .
Mht. til baggrunden så tror jeg at der mangler lidt "rammer", hvis man kan sige det sådan. Alt det center flyder jo lidt sammen. Jeg har lavet et lille "udkast" som jeg synes måske får det til at ligne et lidt mere samlet website :) Du kan lade dig inspirere eller lade vær - det er selvfølgelig op til dig. Der er nok også nogle små fejl da det jo bare hurtigt er lavet.
Måske baggrundsfarven er for babyblå.. Held og lykke i hvert falde :)
Med Venlig Hilsen Morten
ps. Husk at se billedet i dets 100% størrelse da det ellers kan se lidt sløret og forkert ud.
Hej Morten
Vi vælger ikke at lave en boks rundt om indholde, da det ser lidt for firkantet ud, altså forstået på den måde at det ligner at vi gerne vil skære ud i pap at indholdet er her. Og jeg har forsøgt at lave noget rundt om boksen, men det ligner bare at det hænger fra toppen.
Og det er jo klart at de er bedre, jeg glemte jo at sige at det var første udkast =D
Mange tak fordi du ville bruge tid på at hjælpe os! Det er jeg glad for :)