Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny måned - ny algoritme?? (øv-øv)

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 28. Jul 10
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du vil have dine gode placeringer igen, så er det ikke kvantiteten af links og indhold du skal arbejde med, men nærmere kvaliteten. Lige nu har dit indhold jo ikke rigtig nogen værdi for den besøgende, så Google vil selvfølgelig forsøge at sortere det fra i deres SERPs. Det er meget muligt at du også har indhold af høj kvalitet på dit site, men i så fald drukner det i mængden af lav kvalitets-indhold.

Mit råd til dig, er at skære drastisk ned i mængden af indhold. Hvis du bruger den tid du ville have brugt på at skrive 50 små artikler, på at skrive 1 lang kvalitets-artikel, så vil dit website med garanti opnå bedre placeringer i længden.

Prøv desuden at tænke over strategien med dit indhold. Hvor dit indhold lige nu falder indenfor en masse forskellige kategorier, skulle du måske hellere starte indenfor en niche. Når du så har fået skrevet en masse fyldestgørende indhold om den niche, så kan du ligeså stille udvide den niche med mere indhold. Det er en lang proces, men på den måde sikrer du dig at dine besøgende vil have lyst til at bevæge sig rundt på siden, da der er masser af indhold der komplimenterer det indhold de egentlig ledte efter.

Der er ingen tvivl om at det er sværere og mere tidskrævende at opbygge et website på den måde som jeg beskriver. Men tilgengæld vil søgemaskinerne blive glade for dit indhold, i stedet for at prøve at sortere det fra :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Mar 11
Indlæg ialt: 332
Skrevet kl. 16:56

TheisM:
Mit råd til dig, er at skære drastisk ned i mængden af indhold. Hvis du bruger den tid du ville have brugt på at skrive 50 små artikler, på at skrive 1 lang kvalitets-artikel, så vil dit website med garanti opnå bedre placeringer i længden.

Der er meget 'fyld' på siden, og strategien har været at lave en masse indlæg med specifikke H1 overskrifter.

Der er ingen tvivl om at dit forslag med små originale artikler og mindre fyld vil give meget mere, men det er desværre lidt for tidskrævende.

Det der undrede mig var at antallet af besøgende faldt så pludseligt , og forklaringen er tilsyneladende ikke nogen ny algoritme fra google, men derimod at siden er ny, for få backlinks og indhold der ikke er rettet mod en speciel niche.

Jeg har lidt at arbejde videre med - tak for svarene.

Tilmeldt 28. Jul 10
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 17:54

Lars Kristensen:

Der er ingen tvivl om at dit forslag med små originale artikler og mindre fyld vil give meget mere, men det er desværre lidt for tidskrævende.

Det behøver det ikke nødvendigvis at være. Lige nu har du jo hundreder af artikler. Hvis du nu lavede 10 virkelig gode artikler om et specifikt emne, ville det nok ikke tage meget længere tid end at skrive end det indhold du har p.t. :-)

Den strategi du laver dit indhold efter lige nu, har virket rigtigt godt for nogle websites i de senere år. Men det lader til at være lige præcis den slags sites som Google har prøvet at bekæmpe her i foråret. Derfor kunne jeg godt frygte for dig, at din nuværende taktik vil blive som at cykle i modvind - altså at du skal arbejde meget hårdere for det samme resultat.

Men held og lykke med det, under alle omstændigheder :-)

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)