Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hurtig spørgsmål omkring import fra Kina

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 515
Fra  www.Andiie.dk Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg står og skal til at købe nogle varer fra Kina, til min nye webshop. Men jeg faldt lige over denne hjemmeside/blog http://solbrilleguiden.net/online-guides-artikler/nethandel-udenfor-eu-hvordan-er-reglerne-om-told-moms-mm/

Der står følgende: Koster varen INKL. porto under 80 kr, så er du fritaget for moms, told og importgebyr. Dvs dit brev eller din pakke slipper igennem tolden uden ydeligere omkostninger. Men husk at de 80 kr er INKL PORTO!

Derefter ville jeg vide om de 80 kr. er for ET produkt ud af de fx. 200 jeg skal købe. Eller er 80 k hele beløbet af det jeg køber. For hvis det er for hele beløbet ligger jeg over denne: Koster varen INKL. porto over 1.150 kr, så skal du først betale told (%-satsen afhænger af vare typen), derefter 25% i moms + 160 ki toldgebyrer. - Og det ser ikke ret billigt ud så..

Venlig hilsen

Andreas Kretzschmer

www.iBixen.dk - Åbner snart!

Andiie.dk - Billig professionel webshop opsætning, priser fra kun 1.995 DKK!

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12919
Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Andreas:

Derefter ville jeg vide om de 80 kr. er for ET produkt ud af de fx. 200 jeg skal købe. Eller er 80 k hele beløbet af det jeg køber. For hvis det er for hele beløbet ligger jeg over denne: Koster varen INKL. porto over 1.150 kr, så skal du først betale told (%-satsen afhænger af vare typen), derefter 25% i moms + 160 ki toldgebyrer. - Og det ser ikke ret billigt ud så..

Når du importere vare til vidersalg skal du import registreres.

Import moms på 25 skal du ikke betale men den modregnes i dit moms regnskab.  Du skal naurligvis betale moms af varens salgspris.

Mvh

Ravn

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)