Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan en offentlig tilgængelig spille side forbyde mennesker som ikke kan dansk at chatte?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er nu engang dem der laver forumet det bestemmer, emner såvel som sprog ... så det kan godt være at det er en træls beslutning, men så må man jo finde et andet site at hænge ud på :)

Ligeså enig som jeg kan være med dig i at diskrimination er noget gylle, ligeså meget syntes jeg at det til enhver tid skal være min ret at bestemme over mit! Om det er mit hus eller mit site er for sin vis ligefedt, jeg bestemmer, og kan du ikke lige mine regler er du velkommen til at gå din vej.

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 23:51

Hej Preben

Jeg syntes det er okay på en eller anden måde, lad os lege med tanken at Amino blev oversvømmet med Japanske og Kinesiske, jeg tror Martin ville tage den store kniv frem og skære igennem og sige at alle indlæg skulle være på Dansk alternativt også engelsk.

Best regards

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 00:07

Men det udelukker altså en efterhånden voksende del af danmarks befolkning fra at spille og derfor synes jeg at der bør kunne være plads til dem?

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 00:09
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Preben:

Men det udelukker altså en efterhånden voksende del af danmarks befolkning fra at spille og derfor synes jeg at der bør kunne være plads til dem?

Så må folk jo lære Dansk hvis det er det de har lyst til ... det der svarer lidt til at du brokker dig over du ikke må bowle i svømmehallen ...

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 00:19

Ja det kan man sige men hvis nu ellers at folk skrev ordentligt på deres eget sprog så kan jeg nu ikke se noget galt i at de var der.

Men med den holdning som så kan vi ligeså godt sige at de skal tage hjem for det er kun de højtuddannede som kan dansk vi ønsker i landet.

Preben 

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)