Spørgsmål: Hvad er dine umiddelbare tanker om videoen? Hvad kan der forbedres? Hvad skal der til, for at du ville undersøge siden/konceptet nærmere? Hvad skal der til for at du ville dele denne video på de sociale medier?
Hvad er dine umiddelbare tanker om videoen? Er det en viralvideo, salgsvideo, eller informationsvideo?
Hvad kan der forbedres? - Hvad er knapt så godt i forhold til hvilken type af video du ønsker
Hvad skal der til, for at du ville undersøge siden/konceptet nærmere? Hvad skulle få folk til det?
Hvad skal der til for at du ville dele denne video på de sociale medier? Hvad skulle jeg få ud af at dele den?
Som jeg ser din video nu, er det -for mig- en ligegyldig salgs/informations video. Hvis det var mig, ville jeg lave en viralvideo til spredning på de sociale medier. Og en informationsvideo til jeres forside af hjemmesiden.
Jeg synes at det er ret kedeligt at kigge på. Hvis du skal have mig til at glo på sådan noget i fremtiden, så skal du lave det i super slowmotion ( high speed ) - her er en video &feature=fvsr">&feature=fvsr som du kan se hvad jeg mener - godt nok ikke om sæbebobler, men bare så du ved hvor jeg vil hen.
Lav nogle videoer hvor man ser katte angriber sæbebobler, og 100 vis af andre ting der der smadere sæbebobler - men pas på det med dyrene, det er jo syndt for dem hvis de får sæbe i øjene, selvom det nok ikke er så farligt igen, men alligevel.
Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?
Som infovideo synes jeg den er fin. Jeg fik helt lyst til at prøve det ud nede i den børnehave hvor jeg engang imellem arbejder, eller måske kaste mig over megasæbeboblerne næste gang jeg passer de små niecer og nevøen.
Men jeg ville aldrig dele den, det er det for meget en reklamevideo, og alt for lidt "WOW!". Kunne man evt. lave noget hvor man får folk i forskellige lande til at lave sæbebobler foran kendte monumenter, lave noget spetakulært hvor man måske laver bobler over en rist hvor varm luft strømmer op så man har en kæmpe sæbebobel der går opad, eller måske noget hvor man blæser røg ind i boblen, man kan måske også lave et boble show hvor man viser en masse trick, og så filmer det. Eller hvad med en flashmob hvor man udstyrer 100 mennesker med de der kæmpebobleting også fylder rådhuspladsen med bobler.
Hvis du tænker videre på det kan du måske finde noget der er så vildt og interessant at man vil sende det videre.
Kan se I har brugt en Mac computer (iMovie) til at klippe det samme på.. Brug evt. i stedet for Keynote, Apples præsentationsprogram - der kan man også lave rigtig fede videoer :-)