Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Magento Webshop 2000kr.+ Med Betalings gateway og google adwords og webmastertool

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad indikere at jeg bliver tøse fornærmet?...

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 20:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Toke Bohl:
De større firmaer jeg har lavet side for tror jeg ikke har lyst til at blive oplyst her...

Haha what a comeback!!! - Det er der nok en grund til, ha en super aften...

//

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 7. Oct 10
Indlæg ialt: 212
Skrevet kl. 21:45

Synd at dine ellers udmærket tilbud altid ender i hat og briller... 
MEN det er der nok en grund til, og der skal du nok desværre kigge indad.

Som jeg fik skrevet i en tidligere tråd, så har jeg en opgave. Og vil da gerne give det en chance, hvis du sender mig en PM med nogle referencer på de sider du har lavet for "de større firmaer", da jeg gerne vil se en side som du mener er færdig Smile

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 22:29
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Damn det er utroligt at disse tilbud fortsætter, men den sidste kunde der skal narres er ikke fundet endnu.

Hvis man vil noget seriøst med Magento - så vælger man en seriøs leverandør der ved hvad der snakkes om når det drejer sig om betalinggateways, kort etc etc. og som REELT er istand til at lave designet kunden ønsker.

Hvis man selv vil have en shop op, så kontakter man powerhosting hvor man giver 1.500 for 1 års hosting og man kan få installeret sin template for 375,00

Den danske sprogpakke og andre ting som bl.a. betalingsgateway kan man gratis installere selv eller måske få med i ovenstående priser.

@Toke - nu har du i lang tid kommet med disse useriøse tilbud hvor du gang på gang understreger at det er meget begrænset hvad du egentlig kan og ved om f.eks. betalinggateways og kort.

HVORFOR laver du ikke bare 1.. bare 1 side der sparker røv med et unikt design (og ikke fra bunden, for det tror jeg ikke på du kan) eller tilretter et fedt template med nogle gratis ting og så seriøst begynder at tilbyde noget der har værdi?

Rasmus Lindgren tilbyder en seriøs MagentoShop inkl. hosting for 9.995 + moms (hvis prisen stadig holder) og det er de bedst og hurtigst tjente 7.995 i forhold til dit tilbud enhver webshop begynder kan starte med sætte i banken for en velfungerende shop.

PS i øvrigt er det sjældent kunder bliver for store til at de ikke vil fremstå i referencelister, men der kan være en del der IKKE vil stå der fordi de ikke vil associeres med dårlig kvalitet.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 22:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Men nu skal det jo ikke altsammen være negativt, så derfor giver jeg nu dig eller andre interesserede en forretningsmodel på den type business som er valid hvis man er seriøs.

1. Man kontakter Powerhosting og laver en aftale med dem om for en eller anden pris at oprette f.eks 5 demoshops.

2. Man køber 5 fede designs hos f.eks. www.templatemonster.com

3. Man installerer disse 5 designs på demoshoppene og tilretter med dansk tekst, test gateway (mener epay har det) installerer andre pakker der kan være nyttige og som evt. er gratis.

4. Man starter med at tilbyde disse "standard" shops til en fornuftig pris som f.eks

• Hosting 1. år 1500,00
  • Tilretning med firmainformation 750,00
  • Køb af template 1.000,00
  • 5 timers online/telefonisk support 1500,00

så kan du tilbyde en køreklar shop på rekordtid ved at din demoshop blot installeres hos Powerhosting og du kan stikke omkring 2000 i lommen som dit nuværende tilbud men med mere seriøsitet.

Og er du smart så laver du online video for opretning af kunder, varer osv osv (og der kan hentes gratis inspiration til dette via youtube) så virker det endnu mere seriøst.

Og dem der måtte benytte ovenstående model, hold jer til det I ved og lær det I ikke ved eller lad dem der ved det håndtere det.

Køb ren argan olie her

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 22:55

Entrepreneur - Jan:

Rasmus Lindgren tilbyder en seriøs MagentoShop inkl. hosting for 9.995 + moms (hvis prisen stadig holder) og det er de bedst og hurtigst tjente 7.995 i forhold til dit tilbud enhver webshop begynder kan starte med sætte i banken for en velfungerende shop.

Tak for de pæne ord...

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)