Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bambus tekstil produktion?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Apr 11
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er der nogen der kender til et godt sted at få produceret tekstiler i bambus? Måske endda et sted, der også kan sy varerne???

TAK.

Fra Dongguan
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 316
Fra  South China Trading Ltd. Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej GMM

Vi har arbejdet en smule med bambus tekstiler (Boxer breifs)  det er et meget behageligt materiale,  blødere end bomuld og miljøvenligt. For bedre at kunne hjælpe burde du nævne lidt mere om hvilke tekstilprodukter og i hvilket omfang du har i sinde at producerer dem.

mvh

Lars Kristensen

South China Trading Ltd.  Tilbyder vores årelange erfaring til seriøse Aminoer der overvejer Produktion i Kina.

Fra Hanoi
Tilmeldt 28. Oct 11
Indlæg ialt: 37
Fra  ME-Consult Asia Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej GMM

Jeg har desværre først set dit indlæg nu, men kontakter dig alligevel.

Vietnam er jo hjemlandet for bambus, og jeg har kontakt med en fantastisk producent, ovenikøbet fairtrade godkendt, som producerer fantastiske tekstiler i bambus. Jeg er en dansk konsulent, med eget firma i Vietnam, og følger hele produktions processen og garanterer for kvaliteten.

Du er meget velkmmen til at kontakte mig for yderligere oplysninger og jeg glæder mig til at høre mere om dit projekt.

Med venlig hilsen

Marianne

ME-Consult ASIA

 

 

 

Tilmeldt 22. Nov 15
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marianne - hvis du stadig arbejder med ovenstående, så kontakt mig endelig.

Tilmeldt 20. Jan 19
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Marianne

Jeg er interesseret i en kontakt til Bambus Lyocell produktion, så hvis du stadig arbejder på områder, må du meget gerne kontakte mig.

Mvh. Malene
Tilmeldt 20. May 17
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marianne, 

jeg har læst dit opslag, og jeg vil gerne finde en producent der kan lave bambus tekstiler. Det lyder som om du har et godt kendskab i Vietnam omkring nogle producenter.  

Er der mulighed for du kan skrive til mig på mail soren110298@hotmail.com det vil være en kæmpe hjælp hvis du kender nogle gode og fornuftige bambus tekstil producenter. 

Jeg ser frem til at høre fra dig!

Med venlig hilsen

Søren 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)