Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Oscommerce - Send Produkt Beskrivelse Til Kundens Mail ?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Risskov
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 207
Fra  Zoomco Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg søger et modul til oscommerce. 

Det skal kunne følgende:

Når man indsætter en produktbeskrivelse fra admin delen, skal der være et ekstra felt, hvor på man kan skrive en produktbeskrivelse, som skal sendes til kunden via mail, såfremt kunden ønsker dette.

Det skal foregå således. I hver product listing, skal der være et felt/banner hvor der står: "Ønsker du produktbeskrivelsen tilsendt via mail ? Klik her"' her skal kunden skrive sin mail også skal systemet sende en mail, hvor på produktets navn skal stå som titel. Eksempel "Apple Imac 21 Produktbeskrivelse - Apple.dk"

Er der nogle der kan hjælpe med dette ? Du er velkommen til at komme med et tilbud over PM.

Fra Risskov
Tilmeldt 23. Sep 08
Fra  Zoomco Skrevet kl. 10:23

BUMP!

Er der virkelig ingen ? :) 

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 14:11

Hej.

Der må være en derude, der kan hjælpe dig med dit ønske. Dog har jeg altid selv set dette før. Jeg har selv en OsCommerce Shop.

Jeg er lidt nysgerrig, har folk efterspurgt denne funktion? eller er det et ønske fra din egen side?

Håber det iorden, jeg lige kom med et indlæg.

Med Venlig Hilsen
Martin

Fra Risskov
Tilmeldt 23. Sep 08
Fra  Zoomco Skrevet kl. 14:52

Hej,

Selvfoelgelig er det ok.

Hvor har du set funktionen henne ?

Kunderne har egentlig ikke efterspurgt det. Der er nogle restriktioner omkring produktbeskrivelserne her i landet, som jeg ikke gider at komme ind paa, da det er uforstaaeligt. Det er ok at have det i medier, som magasiner, men ikke paa nettet.

Derudover er det jo smart at sende kunden en mail, saa har kunden altid informationer om dig.

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 14:57

Hej.

Jeg har ikke rigtig set det nogen steder, men det må kunne lade sig gøre at få programmeret. Dog hvad sådan noget koster, tør jeg ikke komme ind på .. Måske det lige til, måske er det en større process, det er ikke lige min stærke side.

Mvh.

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 20:56

Det er ikke så voldsomt et indgreb. Jeg tør dog godt vove min hat på at du ikke finder et modul til det.

Men hardcoded, vil det kunne gøres for 1.500 - 2.000

Jimmy

Fra Mørkøv
Tilmeldt 26. Jan 10
Indlæg ialt: 363
Skrevet kl. 21:11

Det er der ikke det store hokus-pokus i - jeg har sendt dig en PM Smile

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)