Når man indsætter en produktbeskrivelse fra admin delen, skal der være et ekstra felt, hvor på man kan skrive en produktbeskrivelse, som skal sendes til kunden via mail, såfremt kunden ønsker dette.
Det skal foregå således. I hver product listing, skal der være et felt/banner hvor der står: "Ønsker du produktbeskrivelsen tilsendt via mail ? Klik her"' her skal kunden skrive sin mail også skal systemet sende en mail, hvor på produktets navn skal stå som titel. Eksempel "Apple Imac 21 Produktbeskrivelse - Apple.dk"
Er der nogle der kan hjælpe med dette ? Du er velkommen til at komme med et tilbud over PM.
Kunderne har egentlig ikke efterspurgt det. Der er nogle restriktioner omkring produktbeskrivelserne her i landet, som jeg ikke gider at komme ind paa, da det er uforstaaeligt. Det er ok at have det i medier, som magasiner, men ikke paa nettet.
Derudover er det jo smart at sende kunden en mail, saa har kunden altid informationer om dig.
Jeg har ikke rigtig set det nogen steder, men det må kunne lade sig gøre at få programmeret. Dog hvad sådan noget koster, tør jeg ikke komme ind på .. Måske det lige til, måske er det en større process, det er ikke lige min stærke side.