ID Reklame & Marketing søger investor - www.idrm.dk ID R&M arbejder med de digitale- og trykte medier. produktion såvel som rådgivning. Markedet hvor kun fantasien sætter grænser, er hvor vi befinder os. Vi har igennem det sidste års tid, fået skabt værdi for vores forretning. Vi vil i løbet af sommeren kunne præsentere, en af danmarks største web-shops inden for salg af merchandise og gave artikler. Imellem tiden er vi kommet til et punkt, hvor udvidelse af virksomheden vil kræve en kapital tilførsel. Vi søger derfor en investor. Investors størrelse og rolle kan forhandles. Kapital til udvidelse af salgs team, lokaler, omdannelse til Aps evt. AS selskab og udvikling af nye produkter. Hvis dette skulle have interesse så kan yderligere info tilsendes. Mvh Martin ID Reklame & Marketing |
Hej Martin...
jeg har læst dit indlæg og lyder spændende og har selv os interesse for reklame branchen, samt har jeg os kapital fra min gode tide som sælger på grøntorvet, derudover kan jeg os tilbyde en fleksibel person med gode salgs evner og god til at bevare connections..
jeg vil gerne høre mere om mulighederne, vis du kan sende mig et nummer ellers er du os velkommen til at kontakte mig..
Med Venlig Hilsen..
Mustafa Gultekin..
Mobil: 25 65 51 85
Mail: mustafa-1287@hotmail.com