Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google +1 til websites kommer i morgen

Side 3 ud af 4 (38 indlæg)
Tilmeldt 19. Aug 10
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har testet det lidt til morges og fået folk til at klikke like: www.justastudio.net - højre menu nederst.

Det er lidt forvirrende hvad der sker, meget mystisk faktisk, folk ser ikke det samme antal likes og visse likes bliver heller ikke lagret lokalt til trods for man har confirmed. Man SKAL have aktiveret sin Google profil. Hmmm, jeg tester videre og i er selvfølgelig velkommen til at "like", har ingen anelser om hvad, hvordan og hvem den viser det til. Det virker lidt buggy imo og så er det ret grimt mht. design af knappen.

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 11:51

Hej Kaare

Hvor har du ret, like knappen er da enormt grim...fyr den designer !!

Best regards

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 11:53

Kaare Bøje - nordicADmedia:

Jeg har testet det lidt til morges og fået folk til at klikke like: www.justastudio.net - højre menu nederst.

Det er lidt forvirrende hvad der sker, meget mystisk faktisk, folk ser ikke det samme antal likes og visse likes bliver heller ikke lagret lokalt til trods for man har confirmed. Man SKAL have aktiveret sin Google profil. Hmmm, jeg tester videre og i er selvfølgelig velkommen til at "like", har ingen anelser om hvad, hvordan og hvem den viser det til. Det virker lidt buggy imo og så er det ret grimt mht. design af knappen.

Det er vist forskelligt hvordan knappen vises, bl.a. kan der stå udfor knappen at Peter Hansen har +1 på denne side (kan ikke huske formuleringen), hvis Peter Hansen er din ven, ligeledes læste jeg andetsteds også at antallet af  +1 varierede. De kommende dage vil der sikkert komme en masse information om emnet. 

Fedt du tester, lad os endelig høre flere erfaringer når du kommer videre.

Tilmeldt 19. Aug 10
Skrevet kl. 12:08

Det er tilsyneladende også IP relateret, man kan også "unlike" igen, flok der er blocked i Google system kan IKKE "like".

Men, den kan stadigvæk ikke tælle, det varier fra account til account, og jeg har på intet tidspunkt set noget navn (og det har mine 3-4 medtestere heller ikke).

Google skriver godt nok ikke ret meget om hvad det gør og hvordan. Jeg kan selvfølgelig godt se tiltaget er at kopiere "like" knappen fra Facebook, men mht. om det virker rent SEO mæssigt at have mange likes kan jeg kun gisne om, men det ville da være logisk for Google at favorisere sine brugere?

Det her er også lidt kryptisk formuleret:

Your +1’s may appear to anyone who sees the pages you’ve +1’d. However, we'll try to display your +1’s to people (specifically those in your social connections) who would find them most useful.

"We'll try to..."

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 12:15
Tilmeldt 19. Aug 10
Skrevet kl. 12:39

Har læst hvad der nu var at læse af artikler, men der er stadig en del løse ender, bl.a. det at det ikke virker, jeg ser ingen "+1button" ved søgninger og det gør jeg på ingen af de 3 accounts jeg selv har testet og heller ikke mine 2 medsammensvorne testere.

Nok leg for idag, jeg tror vist vi skal finde Nørrebro og danse lidt i gaderne?

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 13:08

Har læst hvad der nu var at læse af artikler, men der er stadig en del løse ender, bl.a. det at det ikke virker, jeg ser ingen "+1button" ved søgninger og det gør jeg på ingen af de 3 accounts jeg selv har testet og heller ikke mine 2 medsammensvorne testere.

Nok leg for idag, jeg tror vist vi skal finde Nørrebro og danse lidt i gaderne?

Husk det kun er på Google.com og på engelsksprogede sider det virker indtil videre i SERP´s (ifølge tidligere link)

Det bliver spændende at få lidt info fra Rosenstand eller DeMib.

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 21:47

Jeg netop lavet +1 på din side. Den tæller øjeblikkeligt (altså efter oprettelse af min egen +1 profil) op fra 5 til 6 her hos mig.

Til gengæld har jeg - på trods af, at normalt pålidelige mennesker påstår, at de som gale har +1'et mit eget indlæg her - fortsat et stort rundt nul stående udfor min egen +1 knap. Mystisk!

Til generel info så kan det oplyses, at webmastere via http://www.google.com/webmasters/+1/button/ har følgende konfigurationsmuligheder for knappen:

Mvh Troels.

Fra Kirke Eskilstrup
Tilmeldt 23. May 10
Indlæg ialt: 32
Fra  i-strategi.dk Skrevet kl. 17:45

Jeg har også leget med Google BUZZ +1 knappen i dag - og måtte da lige prøve lidt af de forskellige koder i hjælpen inden det kørte - men er stadig usikker på , hvordan den faktisk kommer til at virke...

Men ingen tvivl - Google tillægger knappen stor værdi, når man læser deres faq.

Spændende

Fra Froðba, Færøerne
Tilmeldt 12. Sep 08
Indlæg ialt: 180
Fra  Polarskelti Skrevet kl. 18:28

Hej Thomas

Tak for reminderen. Du er en god dreng :-)

mvh

Thomas Skipper

Hvad sker der mon på Polarskelti.com? 

Side 3 ud af 4 (38 indlæg)