Jeg har testet det lidt til morges og fået folk til at klikke like: www.justastudio.net - højre menu nederst. |
Hej Kaare
Hvor har du ret, like knappen er da enormt grim...fyr den designer !!
Best regards
Jeg har testet det lidt til morges og fået folk til at klikke like: www.justastudio.net - højre menu nederst. |
Det er vist forskelligt hvordan knappen vises, bl.a. kan der stå udfor knappen at Peter Hansen har +1 på denne side (kan ikke huske formuleringen), hvis Peter Hansen er din ven, ligeledes læste jeg andetsteds også at antallet af +1 varierede. De kommende dage vil der sikkert komme en masse information om emnet. Fedt du tester, lad os endelig høre flere erfaringer når du kommer videre. |
Det er tilsyneladende også IP relateret, man kan også "unlike" igen, flok der er blocked i Google system kan IKKE "like". "We'll try to..." |
Hejsa Tag evt. et kig på artiklen jeg lige har lagt op: http://www.amino.dk/buzz/Historie/Innovation-og-Vaekst/1-Like-knappen-fra-Google-661 her står der også lidt nyt omkring +1 knappen fra google Best regards |
Har læst hvad der nu var at læse af artikler, men der er stadig en del løse ender, bl.a. det at det ikke virker, jeg ser ingen "+1button" ved søgninger og det gør jeg på ingen af de 3 accounts jeg selv har testet og heller ikke mine 2 medsammensvorne testere. |
Husk det kun er på Google.com og på engelsksprogede sider det virker indtil videre i SERP´s (ifølge tidligere link) Det bliver spændende at få lidt info fra Rosenstand eller DeMib. |
Jeg netop lavet +1 på din side. Den tæller øjeblikkeligt (altså efter oprettelse af min egen +1 profil) op fra 5 til 6 her hos mig. Til gengæld har jeg - på trods af, at normalt pålidelige mennesker påstår, at de som gale har +1'et mit eget indlæg her - fortsat et stort rundt nul stående udfor min egen +1 knap. Mystisk! Til generel info så kan det oplyses, at webmastere via http://www.google.com/webmasters/+1/button/ har følgende konfigurationsmuligheder for knappen: Mvh Troels. |
Jeg har også leget med Google BUZZ +1 knappen i dag - og måtte da lige prøve lidt af de forskellige koder i hjælpen inden det kørte - men er stadig usikker på , hvordan den faktisk kommer til at virke... Men ingen tvivl - Google tillægger knappen stor værdi, når man læser deres faq. Spændende
|
Hej Thomas Tak for reminderen. Du er en god dreng :-) mvh Thomas Skipper |
Hvad sker der mon på Polarskelti.com?