Hej Aminoer Lige et spørgsmål ang. domænevalg. Lad os sige at jeg sælger Branddøre, og vil have en hjemmeside der viser mine branddøre. Men branddøre.dk er optaget. Hvad er så det bedste valg for mig, når jeg nu ønsker et domæne hvor "branddør" indgår? Lad os sige at "brand-døre.dk" også er optaget. Er det f.eks. branddør-danmark.dk? eller branddørdk.dk? Skal man ty til prefix eller suffix, eller skal man bare helt lade være med at tænke i de baner? Jeg ønsker et domæne som er mest muligt optimalt. Både for kunderne, men især også for søgemaskinerne. Er der nogen af jer, der er eksperter på det område? På forhånd tak for hjælpen :-) Kramer |
Altid et stort spørgsmål. Hvis du vil brande dig indenfor branddøre, så er det nok bedre at finde et navn, som du synes lyder godt, klinger godt, og som er let at huske.
Men det lyder på dig, som om det ikke er tilfældet, og du hellere vil op i søgemaskinerne ;-) Her er det jo bare at være kreativ og finde et navn, hvor branddoer indgår. Da vi lavede Markiseeksperten i sin tid, så satte vi eksperten bagved, som du kan se :)
Hvis jeg var dig ville jeg først finde ud af hvad folk søgte mest på, om det er branddøre eller branddør. Lad os sige det er branddøre, så kunne du sætte et ord foran, eksempelvis kvalitetsbranddoere eller billigebranddoere.
Lad være med at bruge bindestreger, men køb naturligvis alle kombinationer, når du har valgt et navn :-)
Held og lykke!