Helt enig, hjemmesidens design er ikke tidssvarende, og bør du måske kigge på. |
Du indsætter dit link:WWW.EHMSEN-SERVICE.DK ved at farve det du vil linke ind og trykke på kæden og udfylde;)
BH
Lars
Helt enig, hjemmesidens design er ikke tidssvarende, og bør du måske kigge på. |
Du indsætter dit link:WWW.EHMSEN-SERVICE.DK ved at farve det du vil linke ind og trykke på kæden og udfylde;) BH Lars |
Du er da en enormt irriterende type. Først bumper du din tråd 4 gange inden for de første 10 minutter, og nu kræver du et svar hurtigere end man kan nå at læse dit spørgsmål. Find lige en anden attitude frem, så er der nok større chance for at folk gider bruge deres tid på at hjælpe dig. |
Hej Jeg synes dit design kan forbedres og i højere grad blive målrettet mod din målgruppe. For udover man naturligvis kan læse "rengøring og service" synes jeg hverken din baggrund eller billedet på forsiden illustrerer det. Samtidig vil jeg anbefale dig at flytte højre sidebar over i venstre side og få lavet et mere professionelt banner. Jeg håber du kan bruge min feedback konstruktivt. |
Min hjerne gik fluks i nostalgi da den så din hjemmeside :-) Den trænger i den grad til en ordentlig opstramning hvis din side, og dermed også din virksomhed, skal tages seriøst. Jeg er sikker på at dit rengøringsfirma er meget seriøst, så skynd dig ud og få fat i nogle kompetente mennesker der vil hjælpe dig. Hvis ikke du kan få fat i dem, kan du jo altid kontakte mig. Mange hilsner Thomas Skipper www.iwant.dk |
Hvad sker der mon på Polarskelti.com?
Hej Michael Hmm hvor skal vi starte...? ;-) Jeg brugte lige et par minutter på at beslutte hvordan jeg skulle formulere mig, men du får altså mest ud af den uindpakkede, lidt hårde og direkte feedback. Det første der undre mig er webbureauet der i footeren, står som ansvarlig for denne kreation - du har forhåbentlig ikke betalt mange hundrede kroner for siden? Nå det er egentlig også sagen uvedkommende. Design: Som de andre aminoer har skrevet er det ikke tidssvarende - sagt på en anden måde: det ligner l...! Det kan dog peppes væsentlig op med en ordentlig top (logo og banner) og gode billeder. Jeg er ikke designer, men vil vove den påstand at du for under 1000 kr. (måske endda 500 kr.) kan få et logo via amino freelancer der er 10x bedre end nuværende. Banneret vil jeg skyde på også kan forbedres væsentlig for 500-1000 kr. Billeder kan du evt. selv finde på steder som f.eks. istockphoto.com hvor du for kan få gode billeder til under 100 kr./billede. Du får ikke et verdensklasse design for ovenstående priser, men din hjemmeside vil kunne blive markant forbedret og mere kundevenlig. Koden bag: Design har jeg egentlig ikke det stor forstand på andet end jeg bedømmer udfra hvad jeg ser og kan lide - lidt ligesom en kunde ;-). Programmering derimod har jeg en smule forstand på. Siden er bygget op i en (hvis du spørger mig) forældet table - retter sagt table(s). Havde den så været lavet i en enkel table havde du undgået midterdelen (content-området) strækker sig horisontalt ud over top og bund. Alternativ, bestem hvor bredt dit indholdsområde skal være og put ikke billeder og andet nonbreakeable indhold i det som overskrider denne bredde. Så er der en del andre "småting" som ikke er pænt lavet, men som visuelt ikke har så stor betydning... Jeg er som sagt fagnørd, men der skal altså være en ordentlig kode bag til at fremstille designet bedst og det visuelle udtryk. Det var kort ;-), hvad der lige faldt mig ind og håber du kan bruge det til noget ellers skriv. DBH - Michael |
Hej Michael Det første du skal gøre er at søge på andre rengøringsfirmaer og så bruge en time på at kigge på deres hjemmesider. Alle brancher har deres egne "koder" i designet, det kan være bestemte farver eller farvesammensætninger, eller "stemninger" - virker siden enkel og overskuelig eller er den mere kringelkroget og spændende. Det hele afhænger af din branche og det du vil sælge. Og hvis du vil sælge rengøring, så vil jeg som potentiel kunde slet slet ikke forstå dine "design-koder". Din side skal signalere professionalisme og renlighed/ordentlighed....jeg ser mere en stenhugger, der åbenbart holder til på Gammel Strand i København????? Hvad er det med det billede???? Sidste ting: ALLE forventer at tilmelding til nyhedsbrev er øverst i højre spalte eller i headeren. Så det er der, den skal være. Lige en lille opsamling: andre farver, enklere skrifttype, enkelhed og billeder, der har noget med emnet at gøre. Og så tilmelding til nyhedsbrev, hvor det hører til. God fornøjelse med rengøringen ;-) |
Jeg håber bestemt heller ikke trådstarter betalt for at få lavet den side. Den virker virkelig "hjemmelavet" med billeder nappet ukritisk på Google... BOLETTE: dit link i din signatur virker ikke. (Vil have skrevet en PM, men det har du ikke slået til). |
@Brian tak skal du have....det må jeg kigge på :-) |