Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Børnevenlig spil arkade til salg!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 15. Jun 10
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Da jeg netop er begyndt på et nyt studie, må jeg indse at jeg simpelthen ikke har tid til at videre udvikle mit webprojekt til dets fulde potentiale.

Der er tale om et ret nyt projekt, som har været kørende i en tre måneders tid og har haft ca. 5.000 ikke unikke besøgende, ca. 160.000 hits. Gennemsnitligt har siden haft 41 besøg om dagen.

siden er bygget op over et arkade system som vi har købt og et unik designet template samt håndtegnet logo. Der er via systemet adgang til over 4.000 spil og databasen bliver opdateret hver måned med flere nye titler, vi har bestræbe t os på at holde siden børnevenlig og har oversat en del af spillene til dansk.

Siden har indbygget facebook funktionsom tillader folk at "syntes om" og logge ind via facebook.

Konceptet med siden er meget simpel: spil gratis spil og vind små præmier hvis du er i top tre. Man får point ved at spille spil, skrive kommentarer, rate spil og henvise folk til siden. point systemet bliver så nulstillet hver måned så alle har en chance for at vinde. Vi har indtil videre udlovet dvd film,pc spil, slik osv. hvilket har fungeret meget fint. siden har omkring 60 brugere hvoraf ca. 10 er aktive dog skiftede meget hvem der spiller, man behøver dog ikke lave en bruger for at bruge siden.

økonomi: vi har endnu ikke haft reklamer på siden da vi har den holdning at der skal opbygges en bruger base først, derfor har der ikke været indtægter. Visionen var at der på sigt skulle frigøres reklamer pladser i de spil vi har på siden, samt opsættes nogle reklame bannere.

Vedligehold er meget nemt, der er tale om et par spil opdateringer om måneden samt udsendelsen præmier, vi har ca. brugt 200 månedligt på præmier og fragt.

Der er stort potentiale i siden, vi har slet ikke reklamere for siden på nogle måder og alligevel kommer der nye brugere hver måned.

Der er masser af plads til at optimere siden og har man tid til det er dette en rigtig god platform at starte med.

Siden er hostet af one.com og styres via admin login på siden, arkade systemet har sit eget amin system som et uhørt simpelt at bruge.

Sidens adresse er www.Donkeys.dk

Jeg forlanger ikke det halve kongerige for siden, men jeg modtager gerne bud via en pm fra interesserede købere. jeg sælger naturligvis til højest bydene.

Mvh. Lasse

De nyeste spil til de bedste priser - CDKeys.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Jun 10
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person
Ps. stavefejl må beholdes, skriver fra min mobil som ikke altid er helt enig med mig.

De nyeste spil til de bedste priser - CDKeys.dk

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)