Skal jeg starte med et I/S selskab?
Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Dette er desværre ikke korrekt, men noget vrøvl
Hej Tonny :)
Ligefrem at kalde det noget vrøvl ved jeg nu ikke om det er, jeg gør ham bare opmærksom på at der skal udarbejdes et årsregnskab for hans virksomhed .
Detaljen med at det ikke er noget der indsendes vidste jeg faktisk ikke, men tak for kommentaren i den forbindelse det er rart at vide :)
Der faktisk sådan, at SKAT frabeder sig indsendelse af årsregnskaber i.f.m. selvangivelsen, så det er jo forkert, når du skriver det modsatte.
Ordet vrøvl er kun ment som en graduering, ikke for at være nedladende - Fortsæt endelig med din hjælp
Tonny
Svar
Fra Vejen
Tilmeldt 31. May 11
ktf2001
Skrevet
01-06-2011 kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Dette er desværre ikke korrekt, men noget vrøvl
Hej Tonny :)
Ligefrem at kalde det noget vrøvl ved jeg nu ikke om det er, jeg gør ham bare opmærksom på at der skal udarbejdes et årsregnskab for hans virksomhed.
Detaljen med at det ikke er noget der indsendes vidste jeg faktisk ikke, men tak for kommentaren i den forbindelse det er rart at vide :)
Der faktisk sådan, at SKAT frabeder sig indsendelse af årsregnskaber i.f.m. selvangivelsen, så det er jo forkert, når du skriver det modsatte.
Ordet vrøvl er kun ment som en graduering, ikke for at være nedladende - Fortsæt endelig med din hjælp
Tonny
Hej,
Er det muligt for et I/S selskab for at få skat tilbage? Der er ikke noget
momsnummer for I/S. Hvilken slags skat kan fradrages?
Fei
Svar
Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Apr 11
Hej igen :)
Jeg har da heller ikke skrevet at han skulle indsende hans årsregnskab i forbindelse med selvangivelsen. Men tak for din hjælp i forbindelse med at gøre os opmærksom på hvad der er det rigtige, tak skal du have.
Og ja, bare rolig, jeg tager det ikke så tungt ;)
De bedste hilsner Emil
Svar
Få et gratis mac support tilbud. Helt uforpligende.
Vi kontakter dig med pris og tidsestimat. www.melping.com
Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Jeg har da heller ikke skrevet at han skulle indsende hans årsregnskab i forbindelse med selvangivelsen. Men tak for din hjælp i forbindelse med at gøre os opmærksom på hvad der er det rigtige, tak skal du have.
Og ja, bare rolig, jeg tager det ikke så tungt ;)
De bedste hilsner Emil
Hej igen Emil
Kopi af dit indlæg tidligere:
Emil Skrevet: 01 jun 2011 20:05
OG det var så lidt! :)
Der skal udarbejdes årsregnskab , altså skal i indsende regnskab hvert år, med alt hvad der er sket i firmaet det foregående år : )
Og det skal du ikke undskylde for, der findes ikke dumme spørgsmål, kun dumme svar, bare skriv hvis du er i tvivl :)
De bedste hilsner
Emil
Kopi slut.
Dette behøver vel næppe flere bemærkninger
Tonny
Svar