Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal jeg starte med et I/S selskab?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil:

Tonny Skov Pedersen:
Dette er desværre ikke korrekt, men noget vrøvl

Hej Tonny :)

Ligefrem at kalde det noget vrøvl ved jeg nu ikke om det er, jeg gør ham bare opmærksom på at der skal udarbejdes et årsregnskab for hans virksomhed.

Detaljen med at det ikke er noget der indsendes vidste jeg faktisk ikke, men tak for kommentaren i den forbindelse det er rart at vide :)

Der faktisk sådan, at SKAT frabeder sig indsendelse af årsregnskaber i.f.m. selvangivelsen, så det er jo forkert, når du skriver det modsatte.

Ordet vrøvl er kun ment som en graduering, ikke for at være nedladende - Fortsæt endelig med din hjælpYes

Tonny

Fra Vejen
Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 23:34

Tonny Skov Pedersen:

Emil:

Tonny Skov Pedersen:
Dette er desværre ikke korrekt, men noget vrøvl

Hej Tonny :)

Ligefrem at kalde det noget vrøvl ved jeg nu ikke om det er, jeg gør ham bare opmærksom på at der skal udarbejdes et årsregnskab for hans virksomhed.

Detaljen med at det ikke er noget der indsendes vidste jeg faktisk ikke, men tak for kommentaren i den forbindelse det er rart at vide :)

Der faktisk sådan, at SKAT frabeder sig indsendelse af årsregnskaber i.f.m. selvangivelsen, så det er jo forkert, når du skriver det modsatte.

Ordet vrøvl er kun ment som en graduering, ikke for at være nedladende - Fortsæt endelig med din hjælpYes

Tonny

Hej,
Er det muligt for et I/S selskab for at få skat tilbage? Der er ikke noget
momsnummer for I/S. Hvilken slags skat kan fradrages?
Fei
Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Apr 11
Indlæg ialt: 198
Fra  Innovativ Marketing Skrevet kl. 23:35

Hej igen :)

Jeg har da heller ikke skrevet at han skulle indsende hans årsregnskab i forbindelse med selvangivelsen.
Men tak for din hjælp i forbindelse med at gøre os opmærksom på hvad der er det rigtige, tak skal du have.

Og ja, bare rolig, jeg tager det ikke så tungt ;)

De bedste hilsner
Emil 

Få et gratis mac support tilbud. Helt uforpligende.

Vi kontakter dig med pris og tidsestimat. www.melping.com

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 23:45

Emil:

Jeg har da heller ikke skrevet at han skulle indsende hans årsregnskab i forbindelse med selvangivelsen.
Men tak for din hjælp i forbindelse med at gøre os opmærksom på hvad der er det rigtige, tak skal du have.

Og ja, bare rolig, jeg tager det ikke så tungt ;)

De bedste hilsner
Emil 

Hej igen Emil

Kopi af dit indlæg tidligere:

Emil
Skrevet: 01 jun 2011 20:05

OG det var så lidt! :)

Der skal udarbejdes årsregnskab, altså skal i indsende regnskab hvert år, med alt hvad der er sket i firmaet det foregående år :)

Og det skal du ikke undskylde for, der findes ikke dumme spørgsmål, kun dumme svar, bare skriv hvis du er i tvivl :)

De bedste hilsner

Emil

Kopi slut.

Dette behøver vel næppe flere bemærkningerCool

Tonny

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)