Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Engelske SEO artikler ** 100,- per 500 ord

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Mar 11
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Engelske SEO artikler ** 100,- per 500 ord

Hvis i vil se eksempler på artiklerne, da kan i besøge linksne nedenunder.

memory foam mattress topper

cot mattress

talalay latex 

Jeg tilbyder udelukkende artikler på engelsk.

Desto mere præcise specifikationer, desto bedre artikler!

SEO Tilbydes billigt! Se min profil eller send mig en besked
FÅ 200 RELEVANTE blog sider at kommentere på helt gratis! Se dine konkurrenters backlinks nu!

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 15:38

Af nysgerrighed, er der en grund til du kun tilbyder på engelsk?

Fra København
Tilmeldt 11. Sep 09
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 15:39

Fik da et smil på læben, da jeg læste den her sætning: "An infant bed, also commonly known as the cot or crib, is basically a miniature version of the adult bed meant for infants and babies to sleep in."  Skype-BigSmile

Tilmeldt 12. Mar 11
Skrevet kl. 15:41

Kim Vinberg:
Af nysgerrighed, er der en grund til du kun tilbyder på engelsk?

Jeg lever ikke i Danmark, men i Belgien. Skriftligt er jeg stærkere på engelsk end på dansk. Jeg har ikke levet i Danmark i 15 år. Jeg bryder mig ikke om at levere en vare, som jeg ikke selv er tilfreds med.

FÅ 200 RELEVANTE blog sider at kommentere på helt gratis! Se dine konkurrenters backlinks nu!

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 15:55
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Så du skriver selv teksterne? Ikke noget med udlicitering via fx elance? Ikke at der er noget galt i det, men sandheden vinder dog i sidste ende.

Tilmeldt 12. Mar 11
Skrevet kl. 16:01

Maelstrom:
Så du skriver selv teksterne? Ikke noget med udlicitering via fx elance? Ikke at der er noget galt i det, men sandheden vinder dog i sidste ende.

Jeg skriver selv teksterne. Kvaliteten på elance og andre sider er oftest elendig - ikke kun indenfor artikelskrivning, men også mange andre typer arbejde hvor man regner med man har en aftale, og så er det en krig at få det lavet ordenligt.

Jeg flytter til Danmark til sommer, og når jeg har opholdt mig der i noget tid kan det være jeg vil tilbyde skrivning af danske SEO tekster.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:02

takker lige kan forstå ord ikke er stavet 100% korrekt som ordblind bytter man rundt nogle på ord så kan man  ikke se fejlene så man skal vide det står korrekt

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 12. Mar 11
Skrevet kl. 16:08

Mikael christiansen:
takker lige kan forstå ord ikke er stavet 100% korrekt som ordblind bytter man rundt nogle på ord så kan man  ikke se fejlene så man skal vide det står korrekt

Jeg er ikke helt sikker på, hvad du mener. Intet betales, hvis du ikke er fuldstændig tilfreds med kvaliteten.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:15

Thomas Jepsen:

Mikael christiansen:

Jeg er ikke helt sikker på, hvad du mener. Intet betales, hvis du ikke er fuldstændig tilfreds med kvaliteten.

jeg kan bare ikke se om kvalitet er okay da jeg er ordblind så skal en anden godkende tekster og kan forstå anden der var fejl i det de linket, det er dyrt at 2 skal gennemgå samme arbejde

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)