Hej... Jeg har fået en lille udfordring af min stedmor. Hun arbejder som privat socialrådgiver og har netop fået sin egen hjemmeside. Hun har allerede fået lidt henvendelser, som hun ved kommer via hjemmesiden, men ikke mange. Udfordringen går på hvordan jeg skal markedsføre hjemmesiden? Jeg har selv overvejet adwords, men der ikke det store at måle konverteringer på, så hvordan får jeg et målbart resultat ud af det? I kan se hendes hjemmeside om privat socialrådgivning her. Jeg har desuden overvejet at smide en kontakt formular på hendes side, men det ønsker hun ikke at have, hun vil bare have mail og tlf. Desuden ville en kontakt formular heller ikke være 100% målbar, da det nok ikke ville være alle der valgte at kontakte hende den vej igennem. God idéer til markedsføring modtages med kyshånd ;) |
Hej,
synes da helt klart du skal køre adwords, der er jo mange oplagte emner, som anbringelse, §54 etc...'
dog kunne det måske være en idee at vente til at tekst var færdig og vurdere måske om den skulle gøres mere sælgende...
At du ikke nemt kan måle konverteringer skal vel ikke afholde dig/hende.... Hun kan jo eventuelt spørge dem som ringer og skriver hvor de har fundet hende, så får du jo en måling på.
/M