Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger selvstændig kølemontør som samarbejdspartner!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Varde
Tilmeldt 1. Aug 10
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Selvstændig kølemontør søges til samarbejde.

Vi er et firma med fokus på energioptimering og komfortløsninger. da vores egen kølemontør har valgt at fratræde sin stilling og der knap  er opgaver nok til at beskæftige en afløser på fuld tid, er jeg i øjblikket på jagt efter en dygtig freelance kølemontør til potentiel samarbejde. Opgaverne vil primært bestå i service af eksisterende, samt montage af nye splitanlæg for vore erhvers- samt private kunder. Du skal være selvstændig med eget moms nr. og have mulighed for at fakturere os for de givne opgaver. Du skal være villig til at køre lidt efter opgaverne, det primære arbejdsområde vil være syd/midt jylland. Ved hurtig kontakt ligger de første par opgaver allerede klar i ordrebogen. Lyder det som noget for dig så kontakt mig for yderliger information.

Fra Ebberup
Tilmeldt 9. Jun 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:46

Hej Carsten,

Jeg er meget interesseret i din søgen. Jeg har arbejdet som kølemontør for Sabroe / York i 22 år. I 2006 startede jeg så min egen virksomhed. Mine opgaver idag er i udlandet mest i Saudi Arabien. Jeg har udført større industri installationer som supervisor samt service og design.

Håber at høre fra dig.

Venlig hilsen

Bo Malmgren

Fra Varde
Tilmeldt 1. Aug 10
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 16:00

Hej Bo !

Det lyder godt, vender lige tilbage til dig i starten af næste uge

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)