Hej Aminoer. Vil bare lige orientere omkring et nystartet teleselskab ved navn Coneo vi kører på TDC net, med priser som sikre at der ikke kommer ubehagelige overraskelser. Alt det lækre man kender fra billige teleselskaber. Men grundet vores størrelse er du ikke bare en kunde i mægden, men har en direkte konsulent lige ved hånden. Vi tilbyder Pt. Kun erhvervsløsninger. Så hvis du har overvejet at få kigget Telefoni delen igennem i krogende, så giv mig et kald på 70225111, eller smid mig en mail på jju@coneo.dk så vi kan tales nærmere. Bemærk at vi også levere meget andet end mobiltelefoni. Vi tales ved! Mvh Jacob Juulsgaard |
Danmarks mest flexible teleselskab mv.
- 1
har du noget med fri taletid uden loft på, til fast pris, så hører jeg gerne!! Mvh Jannie |
Det ser det ud til ifølge hjemmesiden, Coneo Total til 499,- / md. |
Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement
Hej Jannie. Ja det har vi da. Coneo Total: Ubegrænset tale (Ingen max timer), Fri sms, Fri mms, Ingen opkalds afgift, 10 GB data. Oprettelse 49kr. Skal jeg evt. Give dig et ring? Alternativt kontakt mig på: 32654513 |
Skal selvfølgelig også nævne at vi laver en evt. Nummerflytning inden for max 24 timer. Forudsat selvfølgelig at nummeret ikke er i binding. |
Hej Nikolaj.
|
Står ikke lige og mangler telefoni |
Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement
Vi har Pt. Ingen tidshorisont på privat kunder endnu. Hvad telefoni løsning har i pt? både på fastnet og/eller mobil? Vi er jo Danmarks mest flexible teleselskab, så mon ikke vi kunne finde en løsning og spare dig nogen penge? |