Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google adwords geografisk afgrænsning

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Mar 06
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Kan google adwords sættes op til kun at vise annoncer for besøgende fra København ?
Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 17:11
Ja, der er noget der hedder geografisk opdeling der inde hvor du opretter søgeordene

Mvh Nina

Fra Brande
Tilmeldt 3. Mar 06
Indlæg ialt: 162
Fra  Compack Aps. Skrevet kl. 17:26
Jeg vil nu tillade mig at forholde mig tvivlende overfor den geografiske nøjagtighed.

Jeg kan ikke hvordan det er muligt ud fra IP adressen alene at afgøre, hvor i landet en PC er placeret.

Jeg vil tro at udbyderen vil være nem at finde, men at holde et register opdateret med oplysninger fra alle udbydere om ipadresser på alle tidspunkter af døgnet er bare ikke realistisk.

Den kunne endda gå med alle statiske IP adresser, men hvad med alle dem som enten sidder bag en firma proxy, dynamiske IP adresser eller ligende.

Jeg kan godt se at der er en angivelse under mine AdWords, Analytic, hvor der er opgivet en masse stednavne, men jeg har endnu ikke set min egen by på listen, på trods af at jeg bruge TDC som udbyder, har statisk IP adresse, og har været på min side flere gange dagligt :-)

Compack pluk og pak lagerhotel

Brug tiden på at udvikle din webshop i stedet for at have eget lager

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 17:31
Jeg ved ikke hvordan det fungere, måske kan de se det udfra hvilken server man er tilkoblet? Men jeg kender nogen som bruger det, og for dem fungere det fint..
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)